2022-01-26, 08:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FramtidsAstronaut
KIER har för fan varit black metal fantast sen urminnes tider. Vad babblar du om med hiphop och att han blivit nazist?

Och vem har ens yppat namnet KIER? Är Lest och Kier samma person...
Senast redigerad av Gargamelsfar 2022-01-26 kl. 08:33.
Citera
2022-01-26, 13:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gargamelsfar
Och vem har ens yppat namnet KIER? Är Lest och Kier samma person...

Jo, lestadianen drog Kier för x antal år sen.. Men berätta mer om nazismen? Känns spännande!
Senast redigerad av FramtidsAstronaut 2022-01-26 kl. 13:48. Anledning: Glömde ord
Citera
2022-01-27, 18:52
Medlem
Citat:
Jo, lestadianen drog Kier för x antal år sen.. Men berätta mer om nazismen? Känns spännande!

Antifa har ett eller två mindre smickrande inlägg om honom på deras hemsida.
Citera
2022-01-27, 20:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av empompom

Hahaha vilken jävla läsning 😆 han hade ju varit nasse hur länge som helst ju! Trodde det var nåt nytt!
Citera
2022-01-27, 21:23
Medlem
Citat:
Hahaha vilken jävla läsning 😆 han hade ju varit nasse hur länge som helst ju! Trodde det var nåt nytt!

Åsikterna har han haft länge, men de öppna engagemanget med NMR har kommit de senaste 3-4 åren.

Men nog talat om honom. Händer de någonting värt att nämna i Linköping nuförtiden? Så jävla sällan jag är där och är det väl sker har jag annat för mig än att titta efter klotter.

Vet att See och Foser får sina ryck lite då och då men i övrigt har jag noll koll. Känns som resten av den gamla ligan är borta sen länge.. VSM, CWS, FUS, PODS. Är väl bara nån enstaka från varje crew som målar nån gång ibland.

Generationen efter de är väl typ OCH, dom verkar inte heller särskilt aktiva någon av dom?

Nae det verkar som att man får dra till med klassikern "Det var bättre förr".
Citera
2022-07-11, 19:18
Medlem
Hemligpojkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av empompom

Hittar inte, är det någon som kan länka här eller i PM?
Citera
2022-09-25, 21:06
Medlem
har nån aning om lest har instagram, isåfall vad heter han?
Citera
2022-10-04, 21:55
Medlem
Citat:
Det låter som ett helt fantastiskt bra crew måste ja säga. Är Lest fortfarande aktiv? Om inte annat så bör det ju gå rätt fort att radera ut allt han har om dom i det crewet är aktiva writers.
dom jag har något minne ifrån ”hans” crew är soff och sek. LEST kommer aldrig att respekteras eller accepteras i sveriges graff. han har nyligen också gått och krossat SAGA pjäser och tags i lkpg. Saga dock är enligt mig en kung, uppe överallt och riktig skön stil
Citera
2022-10-16, 21:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Graffingthabay
dom jag har något minne ifrån ”hans” crew är soff och sek. LEST kommer aldrig att respekteras eller accepteras i sveriges graff. han har nyligen också gått och krossat SAGA pjäser och tags i lkpg. Saga dock är enligt mig en kung, uppe överallt och riktig skön stil

Såg för ett par veckor sedan att Sagas pjäs på kuben vid ljunkan var tok smittad när jag åkte pendeln. Det gjorde ont att se, den pjäsen har alltid varit trevlig att se från pendeln..

Frågan är bara varför det är beef mellan don två. Eller är det bara lest som har fått nån psykos och bara vill sabba allt för Saga.
Riktigt tragiskt är det iaf för saga är riktigt grym
Citera
2022-11-08, 21:33
Medlem
Citat:
Såg för ett par veckor sedan att Sagas pjäs på kuben vid ljunkan var tok smittad när jag åkte pendeln. Det gjorde ont att se, den pjäsen har alltid varit trevlig att se från pendeln..

Frågan är bara varför det är beef mellan don två. Eller är det bara lest som har fått nån psykos och bara vill sabba allt för Saga.
Riktigt tragiskt är det iaf för saga är riktigt grym

har ingen aning varför han spittad… det verkar inte mycket av en beef då det bara e lest som kryssar. men han verkar ju ha något grovt fel i huvuden den grabben
Citera
2022-11-08, 21:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shockdoctor
Utveckling spelar ingen roll om man e KING.

Dra du monstertags i ritblocket, en äkta kung är ute o målar på riktigt 😃

Många av världens kings gör rätt kassa grejjer, i min värld handlar det om att kötta, kvalite är sekundärt.

Sen om man kan både och så är det såklart optimalt 😘

visst han är uppe i motala men han är rent utsagt en Toy. riktig pissig stil utan utveckling och inga roliga tags heller
Citera
2022-11-09, 20:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Graffingthabay
har ingen aning varför han spittad… det verkar inte mycket av en beef då det bara e lest som kryssar. men han verkar ju ha något grovt fel i huvuden den grabben

Fel i huvudet är nog bara förnamnet på den killen. Vi får väl helt enkelt se om Saga kommer lägga ner lite tid på att kryssa lest eller om han helt enkelt skiter I det. Oavsett så är Saga så mycket bättre än vad lest någonsin har eller kommer att vara.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in