2003-09-01, 22:56
Medlem
Svenska filmen "Sjön"

Ingen som såg kalkonrullen "Sjön" med Regina Lund igår på 3:an. Riktig lågis!!
Citera
2003-09-01, 23:37
Medlem
keepzirs avatar
Uscha. Ser att ni sågar filmer som Matrix Reloaded, Sagan om ringen: Det två tornen och andra höjdrrullar. Vad är det här?!

Jag kan ge ett par nomineringar.
Tron
Lighthouse
Kids

Har sett många dåliga filmer, men inte fler som jag kommer på namnet på.

Tron är så fruktansvärt jobbig att se. Tänk er en film i neonfärger, men med ansikten i gråskala. Uuusch!
Citera
2003-09-02, 09:53
Medlem
Caesars avatar
Såg en rulle som heter Ambulansen. Det var ta mig fan det värsta skit jag har sett. Kommer inte ens ihåg vad som hände...

Sen måste jag ju även nominera Triers Idioterna. Det måste vara en av världens sämsta filmer... :mad:
Citera
2003-09-02, 18:07
Medlem
24-Hour.Tc.Dr.s avatar
"Plan nio från yttre rymden" (eller vad den nu heter) är verkligen extremt och skrämmande dålig, men ändå på ett underhållande sätt. Gick ju på TV för något år sedan! Min kompis passade på att spela in den, och sedan har jag sett den i alla fall två eller tre gånger. Att man över huvud taget fullbordar en film där huvudrollsinnehavaren dör mitt under inspelningen - man återanvänder faktiskt en av scenerna man hann spela in om och om igen - är för mig ett mysterium. Budgeten verkar ha varit minimal - nästan hela filmen är inspelad i en studio (det syns väldigt väl). Ingen regi värd namnet. Slutresultatet är givetvis en katastrof; pyttesmå gravstenar som välter när folk ramlar bredvid (!) dem, extremt genomusla och pinsamma "dialoger" med mängder av ledande frågor ("Dags att ta till plan nio ...", "Vilken menar du?", "Den som går ut på att utrota mänskligheten!" eller något åt det hållet) och "flygande tefat" som hänger i fiskelinor och ger ifrån sig konstiga ljud. Man kan ändå inte hålla sig från skratt när man ser eländet!

Annars är det mesta i komediväg från USA ganska ruttet. "Dude, where's my car", "American Pie", "Scary Movie" (båda filmerna) och dylika misstag får en att börja undra vad man gjort för ont. Brr.
Citera
2003-09-02, 20:26
Medlem
Speed 2 totalt jävla sämst.........
Citera
2003-09-03, 09:44
Medlem
Fläskbak(kille)s avatar
Rullar

Citat:
Ursprungligen postat av Fläskbak(kille)
Boxarfilmen The Champ är en rövrulle. Den där ungen som grinar hela tiden. Att se den kan användas som straff åt vanartiga ungar.

Ni kan för övrigt läsa mer om den här: http://www.imdb.com/title/tt0078950/

För er som är intresserade av film, kan jag klart rekommendera www.imdb.com Här hittar man nästan all film. Mycket bra information. Testa med att kolla upp din favoritfilm eller hatfilm.
Citera
2003-09-03, 22:41
Medlem
unix_cores avatar
Tron var ju bra på sitt sätt tycker jag!

Fan det står still i skallen men det jag råkat sett av spice girls filmen har jag förträngt...av en andledning...som jag förträngt!

Åååh nej! Minnena kommer tillbaks! Ahhghhg hjälp mig någon!
Citera
2003-09-04, 10:14
Medlem
Mr Caves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MinisterOfGanja
Speed 2 totalt jävla sämst.........

Ja, den är helt sanslöst jävla dålig! Sen går 95% av alla filmer som visas på 3an och 5an under kategorin: skrämmande dåligt värdelöst skräp! Nej, tacka vet jag SVT när de hade Kubrick-månad!
Citera
2003-09-04, 23:43
Medlem
unikums avatar
Sämsta skitet var helt klart Matrix 2. Fan vad dålig.
Citera
2003-09-10, 16:39
Medlem
TEOs avatar
Dödsmatchen

Jag säger bara dödsmatchen med Rutger Hauer. Den enda filmen som jag inte orkat se färdigt. Blair Witch kommer som god tvåa.
Citera
2003-09-10, 22:12
Medlem
BlueDucks avatar
jag blir bara förbannad när jag läser den här skit tråden... ni dissar så många jävligt bra filmer.. va fan har ni för smak egentligen???
Citera
2003-09-11, 10:05
Medlem
Dennis - Pixels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlueDuck
jag blir bara förbannad när jag läser den här skit tråden... ni dissar så många jävligt bra filmer.. va fan har ni för smak egentligen???

Mja, dom flesta har jag inte tittat på här. Vissa filmer är liksom allmänt DÅLIGA eller allmänt BRA gjorda! Exempel är ju Beck filmerna, som helt enkelt är bra jorda! Allting, förutom lite seg action i vissa filmer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in