2012-04-20, 14:49
Medlem
nncs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vemslackte
Robocop 3 ligger bra till, fyfan alltså, den var inte ens bra när jag var 11-12. Finns inget bra med den. Tvåan är lika kass.
Håller med 100% om Robocop 3, men Robocop 2 måste jag nog försvara lite grann Den är ju åtminstone fortfarande barnförbjuden med bibehållen 'gritty' 80-/tidig 90-tals action samt har fortfarande Peter Weller i rollen som Robocop (Robert John Burke hoppade in som Robocop i trean). Sämre än ettan, ja (den psykopatiska ungen hade de kunnat skippa t.ex.), men fortfarande ljusår bättre än trean IMHO.

När det gäller usla filmer ligger fortfarande Battlefield: Earth ohotat i topp på min lista. Travolta ska nog vara glad att han inte sänkte sin nystartade karriär med det där projektet.
Citera
2012-04-20, 16:45
Medlem
dotROBs avatar
The Amityville Haunting. jag gav den inte ens ett betyg på imdb. så usel var den. Det är istortsett en paranormal activity kopia

Taglines: "Be warned, the footage is real" och "The family did not survive... but the recordings did." säger väl allt. väldigt dålig regi och extremt dåliga skådisar, jag hade kunnat skitit ut ett bättre script. Det ser värre ut än ett skolprojekt.

Dock tycker jag att alla borde se filmen, jag fick mig ett gott skratt
Citera
2012-04-21, 00:03
Medlem
mr.moons avatar
Jag vet inte om någon har nämnt Apflickorna men fyfan vilka kassa skådisar den innehåller. Långsam, svart och svår på det där hemskt dåliga viset.
Citera
2012-04-21, 00:05
Medlem
mr.moons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kerringrack
Napoleon Dynamite är genialisk! Som sagt en väldigt udda komedi med underbar lame humor och korkade karaktärer. Kanske mina mest väl spenderade 10 kronor i den lokala videobutiken. Vote for Pedro!

Wah! Jag håller med. Den är så kass att den blir dunderunderbar.
Citera
2012-04-21, 00:22
Medlem
Rauno1s avatar
The Fast and the Furious är en av dem sämmre jag har sett, stängde av efter mindre än halva filmen trotts att jag fick nog redan första 5 minuterna, för övrigt så ser jag sällan riktigt dålig film då jag ofta går på rekomendationer av pålitliga
Citera
2012-04-21, 06:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Rauno1
The Fast and the Furious är en av dem sämmre jag har sett, stängde av efter mindre än halva filmen trotts att jag fick nog redan första 5 minuterna, för övrigt så ser jag sällan riktigt dålig film då jag ofta går på rekomendationer av pålitliga

Själv genomled jag hela filmen, och jag tycker också att den är riktigt usel. Jag kan inte att begripa hur den kunde bli så populär att den till och med fick en rad uppföljare (som jag inte brytt mig om att se). Det är ju ingen handling i filmen, de åker ju bara omkring i bilar precis hela tiden. Enligt mig är det en av de absolut sämsta filmerna som någonsin gjorts.
Citera
2012-04-21, 10:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av nnc
Håller med 100% om Robocop 3, men Robocop 2 måste jag nog försvara lite grann Den är ju åtminstone fortfarande barnförbjuden med bibehållen 'gritty' 80-/tidig 90-tals action samt har fortfarande Peter Weller i rollen som Robocop (Robert John Burke hoppade in som Robocop i trean). Sämre än ettan, ja (den psykopatiska ungen hade de kunnat skippa t.ex.), men fortfarande ljusår bättre än trean IMHO.

Både tvåan och trean går väl att se en gång, det finns sämre filmer ja men tvåan har ett väldigt ologiskt manus och sen så har jag sett den för många gånger, det gick nästan 10 år mellan första och andra gången, lär nog bli samma nu eller längre.
Citera
2012-04-21, 10:51
Medlem
Jaha, mina vänner, nu känner jag mig nödgad att skriva här igen efter att ha sett The Box på tv. Den lät spännande men redan den första texten gav mig obehagskänslor. Det visade sig att det skulle bli värre och värre ju längre filmen led. Istället för en schysst thriller var den en apdålig korsning av Invasion of the Body Snatchers och Stargate. Lätt den sämsta filmen jag sett med Cameron Diaz och det borde säga mycket. Undvik!
Citera
2012-04-21, 10:53
Medlem
DosSantoss avatar
Joe's Apartment, blev lurad att se den av en kompis, tydligen så hade den någon djup mening i slutet. Men ju mera jag såg av den, ju starkare blev spykänslan av att jag slösat bort flera minuter av mitt liv på en sån meningslös film... UNDVIK DEN!
Citera
2012-04-22, 02:38
Bannlyst
Rocky 5 är riktigt urusel. Dåligt skådespeleri, dålig story. Allt som har med filmen att göra är dåligt.
Citera
2012-04-22, 14:08
Medlem
Bret-Harts avatar
Straffkommando öst-Massa naket ingen story som en dålig porrfilm fast mjukporr,så usel
Citera
2012-04-22, 18:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mozarts-Ghost
Rocky 5 är riktigt urusel. Dåligt skådespeleri, dålig story. Allt som har med filmen att göra är dåligt.

Det är svårt att följa upp ett mästerverk som Rocky IV.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in