2010-09-03, 20:19
Medlem
SkurtDenOndas avatar
10.000 BC är nog den tråkigaste och mest meningslösa film jag har sett.
Ena stunden jagades det mammut och i nästa byggdes det pyramider och sen lite revolt bland slavar samt något skit om ett konstigt spjut och om jag inte minns fel handlade det om en brud med blåa ögon som skulle räddas. Aldrig förr har jag sett en film som var så fullkomligt pisstrist från början till slut. Jag vet inte ens om det skulle föreställa att det var på jorden eller i någon alternativ verklighet men gissar på det senaste. Skulle jag tvingas välja mellan att få lillfingret avklippt eller att se den igen skulle jag bli ett finger fattigare.

2012 är också en riktigt stinkande hög med koskit.

Bägge filmtitlarna innehåller en massa siffror kom jag på nu.
Citera
2010-09-03, 20:22
Medlem
Ingen som sätt sound of thunder?
Citera
2010-09-03, 20:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av LordPanzar
Ja, samma bolag har även producerat superfilmen Mega Piranha http://www.youtube.com/watch?v=_mMEDRdcMeo
Rolig scen.
Citat:
Ursprungligen postat av Pavilioon
Ingen som sätt sound of thunder?
Snabbspolade igenom den. Var ingen bra film.
Citera
2010-09-03, 20:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Achtzehn
Dont be a menace to south central while drinking your juice in the hood

så fruktansvärt dålig
Den hade ett par roliga scener. http://www.youtube.com/watch?v=mSjeTFx5JI4&NR=1
http://www.youtube.com/watch?v=UPddmsOMwtI
Citera
2010-09-03, 21:07
Medlem
Ngrus avatar
300 sämre film tar tid att hitta, underligt att folk verkligen gillar den..
Citera
2010-09-03, 21:34
Medlem
Jag gillar 300 stenhårt
Citera
2010-09-04, 07:10
Medlem
galne-golems avatar
Dykaren.
Nattbuss 807.
Sökarna.
Citera
2010-09-04, 07:30
Medlem
SkurtDenOndas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ngru
300 sämre film tar tid att hitta, underligt att folk verkligen gillar den..

Jag får allt hålla med om att även den var riktigt usel. Således ytterligare en siffertitel att lägga på listan.
Citera
2010-09-04, 16:46
Medlem
Continental Ops avatar
har redan skrivit om backdraft här men nu har jag nog sett en riktigt dålig film igen

mcgruber, så dåligt att jag kanske måste avinstallera utorrent o installera en ny ren fräsch version som inte är smutsig, det ena misslyckade humorförsöket efter det andra, de som har hittat på denna borde få bli instängda i en hiss i två veckor utan mat med den jobbige martin lawrence-klonnegern från cop out, han kan troligen lära dem en hel del om komedi och humor
Citera
2010-09-04, 17:03
Medlem
Eirichs avatar
The Spirit - den enda film som fått mig att lämna biosalongen innan filmen var färdig.
Citera
2010-09-04, 17:05
Medlem
Helt klart är twilight den sämsta film som någonsin gjorts, vilken jävla smörja!!!
Citera
2010-09-04, 17:42
Medlem
Eirichs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luitpold
Helt klart är twilight den sämsta film som någonsin gjorts, vilken jävla smörja!!!

Den är dålig ja, men det krävs ändå det där lilla extra för att den ska tävla om "sämsta filmen någonsin". Den har alla de ingredienser en riktigt usel film ska ha: Platta och löjeväckande karaktärer, obefintlig handling, icke trovärdig - och då menar jag inte "overklig", utan jag menar att alla karaktärer helt enkelt inte bär sig åt eller talar som någon skulle göra i sådana situationer (att behålla autentiska karaktärsskildringar är extra viktigt i filmer som ska röra sig i verkliga miljöer med inslag av fantasifoster). MEN, den är turligt nog så löjeväckande i alla sina överdrifter att den vinner en viss uns underhållningsvärde, varför den inte kan klassas som en av de sämsta filmerna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in