2008-05-04, 16:06
Medlem
Evil_Santas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SaM_S
Torsk på tallin, DET ÄR DEN SÄMSTA FILM JAG NÅGONSIN I HELA MITT LIV SETT! SLÖSERI PÅ VÄRDEFULLA TIMMAR...

OH NO YOU DIDN'T!
Citera
2008-05-10, 16:11
Medlem
Skullduggery (den från 1983)!!!!

Utan tvekan det sämsta jag någonsin sett. Såg den någon gång för 10 år sen, men jag kommer aldrig att glömma denna vidriga upplevelse. Både jag och min polare mådde på allvar psykiskt dåligt resten av dagen efter att ha sett denna omkring lunch. Hela handlingen var helt vrickad, det fanns inget sammanhang och.. ja.. jag förstår inte hur en sådan film kommit att släppas, inte ens på den tiden.
Citera
2008-05-10, 16:17
Bannlyst
Leo är bland det mest katastrofala jag sett.
Orkade bara med 20min sen gav jag den åt grisarna.
Vilken katastrof.
Skådespelarna verkar va utplockade ur Fares eget anus.
Bildkvaliten luktar gammal vhs från 70-talet
Språket

asså ja ba, asså asså, ja asså, och du ba å ja ba.

Vilken idiot. Är det någon som har tänkt se den så rekommenderar jag er att göra det med ljudet och bilden avslaget, då blir den garanterat en höjdare.

Jag hade visst redan klagat på leo här en gång förut såg jag nu, men det kan vara värt att uppmärksamma igen bara för att den är är ännu sämre nu, jag va tvungen att uppsöka psykolog efter skiten, den har förstört mitt liv.
Citera
2008-05-10, 16:39
Medlem
Tulings avatar
Gigli och Stepford wifes

Är nog de sämsta filmerna som gjorts med så pass stora/seriösa skådespelare. Skrämmande dåligt!

http://www.imdb.com/title/tt0299930/

http://www.imdb.com/title/tt0327162/
Citera
2008-05-10, 16:43
Medlem
AxelFoleys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuling
Gigli och Stepford wifes

Är nog de sämsta filmerna som gjorts med så pass stora/seriösa skådespelare. Skrämmande dåligt!

http://www.imdb.com/title/tt0299930/

http://www.imdb.com/title/tt0327162/

Lopez har väl aldrig varit en seriös skådespelerska. Har du sett "Enough"?

Tack för påminnelsen, då Enough är en av de allra sämsta filmer någonsin. Fy fan.
Citera
2008-05-10, 17:29
Medlem
Tekoppars avatar
Såg precis klart In the Name of the King: A Dungeon Siege Tale.

Den här filmen är fan i klass med Eragon. Hur fan tänker man när man drar in Matthew Lillard i en riddar action film? Sen drar man in Jason Statham? Uwe Boll verkar ha förlorat sitt förstånd totalt. Dom enda 2 som passade in i filmen var John Rhys-Davies och Burt Reynolds. Nej detta är en film ni ska se om ni verkligen inte har något att göra, eller om ni vill se några fantastiska natur scener. Vilket filmen bjöd på några stycken.

Hur fan kan ens Uwe Boll få budget till sina filmer?
Citera
2008-05-10, 17:53
Medlem
Matches Malones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tekoppar
Såg precis klart In the Name of the King: A Dungeon Siege Tale.

Den här filmen är fan i klass med Eragon. Hur fan tänker man när man drar in Matthew Lillard i en riddar action film? Sen drar man in Jason Statham? Uwe Boll verkar ha förlorat sitt förstånd totalt. Dom enda 2 som passade in i filmen var John Rhys-Davies och Burt Reynolds. Nej detta är en film ni ska se om ni verkligen inte har något att göra, eller om ni vill se några fantastiska natur scener. Vilket filmen bjöd på några stycken.

Hur fan kan ens Uwe Boll få budget till sina filmer?

Det är de där generösa tyska skattelagarna som underlättar det för honom.
Citera
2008-05-10, 19:07
Medlem
Wraths avatar
Frostbiten är helt klart något av det sämsta jag sett
Citera
2008-05-10, 20:26
Medlem
Filmen: Säg att du älskar mig. Den första "svenska" filmen jag vart tvungen att se textad. Förstod knappt ett ord utan texten. Hyr den inte, köp den inte, äger du den så släng skiten. Pinsammaste sen "Fucking Åmål"
Citera
2008-05-10, 20:35
Medlem
Tulings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AxelFoley
Lopez har väl aldrig varit en seriös skådespelerska. Har du sett "Enough"?

Tack för påminnelsen, då Enough är en av de allra sämsta filmer någonsin. Fy fan.

Okej bortsett från Lopez då Jo .. jag har sett enough, Håller med om att det är en riktigt usel film den också.
Citera
2008-05-11, 01:07
Bannlyst
Millon dollar hotel och Gosford park. Tristare filmer får man leta efter.
Citera
2008-05-11, 01:31
Medlem
Vamoss avatar
Beerfest var något jag slutade kolla på efter ca. 10 min
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in