2008-01-19, 02:30
Medlem
Dysterkvistens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av emillur
Du är inte ensam! Det är överlägset den sämsta film jag sett.
Skådespelarna är kassa och när dom "bråkar" har man svårt att hålla tillbaka gapskrattet.

Framsidan på DVD-fodralet till denna gruvligt hemska film kröns ju av en massa positiv kritik och 4: or och 5: or som delats ut från diverse kritiker.

Jag brukar inte vara den som delar ut PK-stämplar, men här osar PK-heten verkligen.

I övrigt så tar Pearl Harbor priset som sämst film. Jag tål den verkligen inte, den tråkar ut mig något så förbannat. Ser hellre Åsa-Nisse eller Jönssonligan På Kollo än den där skitfilmen.
Citera
2008-01-19, 07:23
Medlem
t0rsks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ninjasuggan
Green street hooligans

Om det finns något i denna film som kan tänkas vara sevärt är det de sk "fight-scenerna". Handlingen horribel och skådespelandet är inte mycket bättre
Där ser man. En av de bästa filmerna nånsin kommer upp på en lista med de sämsta. Det du säger var kasst, tycker jag var bland de sakerna som gjorde filmen riktigt bra. Jag älskade handligen och skådespelarna gjorde ett riktigt bra jobb. Detta var nog bara att detta var helt fel filmsmak för dig. Jag antar att du såg denna med svensk översättning? Gör man det kan man lika gärna se på bumbibjörnana eller nåt för det förstör verkligen en del av filmen. För er som inte sett den, se den! Green Street Hooligans är lugnt en av de bästa filmerna jag har sett.
Citera
2008-01-19, 07:27
Avslutad
Hairspray.. Såg 5 min sen slängde jag skiten åt helvete..
Citera
2008-01-19, 07:34
Medlem
t0rsks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bulldoozer
Hairspray.. Såg 5 min sen slängde jag skiten åt helvete..

Haha, gjorde samma sak. Helt värdelös .
Citera
2008-01-19, 07:35
Medlem
Mainhands avatar
Dungeon girl - Sjukaste jag sett
Planet Terror - Helt enkelt en klassisk b film
Citera
2008-01-19, 07:37
Medlem
Mainhands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av t0rsk
Haha, gjorde samma sak. Helt värdelös .

Då är vi 3. Onödig tid med nerladdning
Citera
2008-01-19, 10:48
Medlem
Ola Schuberts avatar
LOL! Boa vs python...............

Citat:
Ursprungligen postat av Frostnatt
Boa vs. Python - Att förklara varför filmen är dålig känns överflödig med några saker kan nämnas för arr det är lite kul 1) Ormarna i filmen låter dels som lejon (de stora) och dels som en kollibri (De små) 2) En 25 meter lång orm utför oralsex på en tjej. 3) Vid ett otal gånger i filmen biter ormarna av människor på mitten. 4) Den oerhört vackert datoranimerade tunneltåg stationen i slutet... 5) Hur GPS fungerar i filmen är mycket märkligt. 6) Tydligen räckte budgeten bara till att ha med en helikopter på omslaget.

låter som en framtida kultklassiker, måste ses vid tillfälle!
Citera
2008-01-19, 11:12
Medlem
t0rsks avatar
haha jag håller med, den låter så jävla dålig så den blir bra . En orm som utför oralsex på en tjej? hahahahaha
Citera
2008-01-19, 11:27
Medlem
Balls of fury

http://www.imdb.com/title/tt0424823/
Citera
2008-01-19, 11:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anyfm
Balls of fury

http://www.imdb.com/title/tt0424823/

Va falls?

En "A huge comedy with tiny balls" kan fan inte gå fel.
Citera
2008-01-19, 11:43
Medlem
sånger från andra våningen måste vara den helt klart sämsta film som någonsin är gjord
Citera
2008-01-19, 11:46
Medlem
Agent|Os avatar
Sämsta filmerna jag har sett, i relation till allmän uppskattning och budget, är Saw och Boondock Saints. Och det menar jag verkligen utan att provocera.

Citat:
Ursprungligen postat av Mainhand
Planet Terror - Helt enkelt en klassisk b film

Eller helt enkelt enormt skickligt gjord att se ut som en klassisk b-film. En av förra årets bästa i mitt tycke.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in