Jag tror folk gör misstaget att tolka trådens titel till "Överskattade filmer jag inte förstår mig på", och så listar dom filmer som enligt jättemånga kritiker OCH tittare är erkänt bra, men som de är för dumma för att fatta. Men allvarligt, nog måste man sett sämre filmer än Donnie Darko?
Mitt val av film kommer jag inte ens ihåg vad den heter, men jag hyrde den på VHS när jag var liten. Det var en vikingafilm producerad av Disney,var väl från 70-talet nångång. Det var en salig blandning av muskulösa män med skägg, storbystade blonda kvinnor, sprutande eld från vikingavulkaner och fjantig plot. Trots att jag var liten så insåg jag att den var en kalkon.
...Mitt val av film kommer jag inte ens ihåg vad den heter, men jag hyrde den på VHS när jag var liten. Det var en vikingafilm producerad av Disney,var väl från 70-talet nångång. Det var en salig blandning av muskulösa män med skägg, storbystade blonda kvinnor, sprutande eld från vikingavulkaner och fjantig plot. Trots att jag var liten så insåg jag att den var en kalkon.
Senaste filmen jag såg som hamnade på topp tio sämsta filmer är fan "Black Christmas". Se den inte, det var den sämsta dynga till skräckfilm jag sett i mitt liv.