2007-05-07, 12:14
Bannlyst
Håller med dom som säger Epic Movie. Sämsta sörjan jag sätt.
Citera
2007-05-07, 12:17
Bannlyst
Såg Dreamgirls i helgen, fyfan. Många bra skådisar men man blir till slut helt tokig på allt jevla sjungande!
Citera
2007-05-07, 16:11
Medlem
Jag är rätt konstig i och med att det är väldigt sällan jag tycker en film är totalt usel. Dock så har jag kollat på filmer av följande 2 personer och de har samtliga varit totalt urusla

Pedro Almodóvar
Woody Allen

Urk säger jag bara. Lågvattenmärket nåddes när tjejen övertalade mig att hyra "Alla säger I love you". Petade in filmen i videon (det var på den tiden) och börjar kolla. Jag tror ta mig fan inte att det är sant, de SJUNGER varje replik. 10 min, sedan ville t.o.m tjejen stänga av.
Citera
2007-05-18, 09:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Neutroner
Välkommen till Pleasentville för att hela jävla filmen är svartvit.

Citat:
Ursprungligen postat av Neutroner
Hmm, ok. Jag ska vara ärlig, jag somnade i soffan efter halva och vaknade upp ca en kvart före slutet. Svartvitt då med.

Måste bara kommentera detta inlägg.. Du tycker att filmen är sämst pga att den är svartvit? Vad har du för krav på en film egentligen? Det finns många bra filmer som är svartvita t.ex. Sin City, Schindler´s List, Elefantmannen, Psycho mfl, mfl.. Men sen säger du dessutom att du sov under filmen, så då har du ju inte ens sett den?!

Låter på dig som att bara om filmen har massa färger och läckra effekter blir det automatiskt en bra film?
Citera
2007-05-18, 09:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FNG
Jag börjar med att bidra med några riktigt usla alster!

Orca - The Killer Whale (1977)
En späckhuggare with a thirst for vengance. En speciellt minnesvärd scen inkluderar ett hus på pålar över vatten, en lack späckhuggare och Bo Dereks högra ben.

Keep the bad stuff rolling!

//FNG

Va? Hur kan du säga att den här klassiska B-Rullen är bland de uslaste du har sett? Det är ju givetvis inget cineastiskt mästerverk men när jag tänker usla filmer så snackar vi om t.ex.

Crossroads, Britney Spears debutfilm
Spiceworld, Spicegirls förpestade även filmduken med sin skit
Street Fighter (den otecknade), Van Dammes absoluta lågvattenmärke
Citera
2007-05-18, 11:26
Medlem
-Gustavssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av babbis
The Epic Movie.

En total flopp, så grymt värdelös..
Instämmer, inte bra eller rolig någonstans..
Citera
2007-05-18, 13:46
Medlem
BustaNuts avatar
'skyscraper' med anna nicole smith.
Soulman - vit kille blir svart...
Citera
2007-05-18, 13:50
Medlem
Lost in Translation. Roligare att kolla på färg som torkar än den skitfilmen. B-filmer har ofta en (ibland ofrivillig) humor i sig, en del filmer är så kassa att de är bra och så vidare, men en film med hög budget, gjord av känd regissör (nåja), kända bra skådisar och med all teknik på plats blir så enormt dålig när den är dålig. Jag avskyr Lost in Translation. Måndag hela veckan däremot är en bra film om man vill se Bill Murray.
Citera
2007-05-18, 14:26
Medlem
Zumas avatar
Curse of the Zodiac. Alltså inte den nya som är regisserad av David Fincher utan den frå 2005 regisserad av nån jävla b-filmsmästare. Fyfan vad den sög alltså. Filmad av nåt jävla crossmongo med en Sony Handycam och specialeffekter som ser ut att vara gjorda i paint..

Glömde nämna jänkarnas senaste megaflopp "World trade center" med Nicholas Bur. Jag fattar inte vad han håller på med, han har bara gjort skitfilmer ett bra jävla tag nu, kanske dags att lägga ned? Jag förväntade mig en patriotisk, superamerikansk skitfilm och det var exakt det jag fick. Fick ännu mindre sympati för WTC-offrena när jag såg den filmen.
Citera
2007-05-18, 16:30
Medlem
ron_bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av evilsatan666
Lost in Translation. Roligare att kolla på färg som torkar än den skitfilmen. B-filmer har ofta en (ibland ofrivillig) humor i sig, en del filmer är så kassa att de är bra och så vidare, men en film med hög budget, gjord av känd regissör (nåja), kända bra skådisar och med all teknik på plats blir så enormt dålig när den är dålig. Jag avskyr Lost in Translation. Måndag hela veckan däremot är en bra film om man vill se Bill Murray.

Men vad säger du människa? Bland dom bästa filmerna som kommit på senaste tiden, otrolig känsla av filmen...

Skämmes.
Citera
2007-05-18, 20:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ron_b
Men vad säger du människa? Bland dom bästa filmerna som kommit på senaste tiden, otrolig känsla av filmen...

Skämmes.

Håller med! Underbar film!

En av de sämsta jag sett är med numera bortgågna Anna-Nicole Smith. "To the limit" heter den och hon spelar en CIA-agent som jagar en CD-romskiva som skurkar lagt beslag på.
Det hela slutar med att hon kastar CD-skivan som en frisbee så den sätter sig i pannan på storskurken!: En helt fantantiskt usel film!
Ett antal totalt omotiverade duschscener förhöjer ju dock sevärdheten en aning!
Citera
2007-05-18, 21:46
Bannlyst
Epic Movie, vilken skit film
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här