• 2
  • 3
2001-08-15, 01:23
Medlem
kille + tjej + video + = myskväll

det är fan lika töntigt att säga att tjejer har en filmsmak och killar en annan som att säga att guinea pig-filmerna är romantik. tror till och med att det ligger mer sanning i det sista påståendet...
Citera
2001-08-15, 01:54
Medlem

Nosferatus:Det är ju bara min åsikt.Det ligger fanimig ingen sanning i att Nekromantik och Guinea pig är romantiska filmer.
Kan du nämna en normalt funtad person som anser att Guinea pig är romantisk?

Ska vi sluta med pajkastningen kanske?
Citera
2001-08-15, 11:17
Medlem

Jag menade inte att guinea pig eller nekromantik var romantiska, det jag menade var att det låg ungefär lika mycket sanning i det påståendet som i att det finns en specill typ av filmer som tjejer gillar och en speciell typ som killar gillar.
Citera
2001-08-15, 13:12
Medlem

Okej okej.Det är troligt att väldigt många tjejer gillar filmer som Cannibal holocaust och Faces of death..INTE.

I regel är inte ultravåld lika poppis bland tjejer som bland killar men det är förståss individuellt.Kom inte och tjata om att man inte kan generalisera tack.:)

Men skitsamma.Det här har blivit nån löjlig pajkastning så nu är det lika bra att lägga ned.
Citera
2001-08-16, 16:19

vad fan snackar ni om!!! Guinea Pig är skapade för att sprida KÄRLEK!!FÖSTÅR ni inte de dolda artistiska budskapen är ni dumma, och ALLA brudar gillar PinkFlamingo tex närdom är snälla mot en kyckling eller äter sin mat, det är en fin komedi för hela familjen!

mvh
Kapten Haddock
Citera
2001-08-18, 00:07
Medlem

Ja, nu tycker jag också att det får vara nog med pajkastning, så jag börjar om på nytt.

Den film som givit bäst raggningsresultat genom tiderna för min del är Polisskolan II.
Jo, faktiskt.
Flickan i fråga skrattade hysteriskt och borrade in ansiktet i mina kläder..
Kan inte säga att jag hade något emot det.. Sen gick det som det gick.

En anan film jag också kan dra mig till minnes var Mars Atacks. Den var jag på bio med en flicka jag var intresserad av. Vi skrattade gott åt alla små interna sci-fi skämt och ID4-dissande. Kvällen slutade mycket.......angenämt.

Vad kan man då lära av det här?
Att Polisskolan och Mars Atacks är höjdarfilmer att ragga med?
Nä, kanske inte. Jag tror att det handlar mycket om att man måste ha ett gott öga till varandra redan från början om det ska fungera med mysig filmkväll. Och olika personer HAR ju som redan påpekats olika filmsmak, så det gäller att se rätt film med rätt person. Det är inte alltid så lätt.
Men framför allt tror jag att man inte ska utesluta komedier. Ibland kan man bryta mycket av isen genom att man slappnar av och skrattar ihop.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in