• 1
  • 2
2001-08-07, 22:57
Medlem
Huvudämne:
Hej, tidigare har jag skrivit inlägg om 'filmtips' men just nu så tänker jag rikta in på ett annat område så man kan förebreda sig till mysig filmkväll med någon tjej som man tycker om... Frågan är vilken film tycker ni är mest passad, bäst, mysigaste, romatisk -jaa hela skitet!!!...

Övrigt snack:
Fick tips häromdan att det fanns ett par filmer som man kan se med en tjej är: flykten från hönsgården, Du har mail, SNATCH!!! <- skit hur kan man råda en att se en SNATCH film med en tjej det är nog bland det sämsta film valet o P-rulle ochså!...

Har ni bättre förslag?... ;)

/Johan
Citera
2001-08-08, 00:24
Medlem
kille + tjej + video + = myskväll

Tja många tjejer gillar ju "En officer och gentleman" och "Dirty dancing".Är det en lite äldre tjej som känner till klassiska 70-tals romantikfilmer så kan du alltid slänga in "Love story".Eventuellt kanske "Pretty woman" funkar.Du får nog pröva dig fram..:)
Citera
2001-08-08, 03:47
Medlem

1) En officer och gentleman = :)
2) Dirty dancing = :)
3) Love story = :/
3) Pretty woman = :I

Okej vad jag menade så är jag 17 o hon 16 så var Love story inget bra ide om det är mer för äldre...

;) Tack till den kallade "?"

/Johan
Citera
2001-08-08, 12:16
Medlem

Erh..Jag har faktiskt inte sett "Love story" men jag vet att den var jäkligt poppis när den var aktuell.
Citera
2001-08-09, 03:54
Medlem

Smiley's som jag skrev var en bedömning av en annan kompis som skrev precis efter jag skulle klicka på [Posta]...

/Johan
Citera
2001-08-09, 11:11
Medlem

En del tjejer gillar gayrullar.

Citera
2001-08-09, 13:21
Medlem

Broarna i Madison County gillar brudarna.
Annars kan man ju alltid kika på Blå Lagunen, Kramer mot Kramer. Filmer där brudarna garanterat tjuter å killen då kan trösta. Sen är kvällen fixad....
mvh Rille
Citera
2001-08-09, 14:07
Medlem

Urzut *asg* Men då kan det bara vara de förmodade vältränade killarna som "agerar" i rullarna som är av intresse för tjejerna ..Eller har du väldigt speciella tjejbekanta? ;-)
Citera
2001-08-09, 18:48
äldre konto (old)
Ej medlem

patetisk fråga, typisk osäker töntkille, att dessutom tro att tjejer skulle ha en speciell smak bara för dom är just tjejer är naturligtvis befängt, folk är olika oavsett kön... att grovt generalisera och komma med en officer och en gentleman och annat nonsens är idiotiskt..

Citera
2001-08-09, 19:20
Medlem

jag rekomenderar guinea pig 2 och pink flamingos för romantisk stämning
Citera
2001-08-09, 21:25
Medlem

Om frågan nu är så patetisk,varför bryr du dig om att svara överhuvudtaget?

Tjejer gillar i regel andra filmer än killar.Det är knappast troligt att det är lika många tjejer som killar som gillar tex Westernfilmer eller Dirty Harry eller Motorsågsmassakern.Det beror ju förståss på vilka kretsar man talar om men rent generellt så..

Förresten..en sak till.Varför utgår du ifrån att personen ifråga är en osäker töntkille bara för att han ber om tips på en film som passar att se med en tjej? Vad är det för töntigt med det?

Det är väl lika idiotiskt av dig att grovt generalisera och säga att han är en "typiskt osäker töntkille"?

Jag vet mycket väl att ALLA tjejer inte gillade "Love story",jag råkar bara veta att den var jäkligt poppis när det begav sig.Nog om detta!
Citera
2001-08-10, 01:36
Medlem

URZUT SNACKAR:
Urzut tipsade om att en del tjejer gillar gay filmer... =P

JOHAN SNACKAR:
Okej det skulle man kunna tänka sig men Urzut hur skulle jag stå ut med att hänga med filmen för det skulle nog inte vara lika kul för mig men jag tror nog att det är mer anpassad för tjej kvällar typ inte för myskvällar om båda ska ha det mysigt...

>> Tack till Urzut ;)

/Johan

Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här