2007-10-12, 18:38
Medlem
Efter en utekväll med eventuell "näsa" vad somnar ni på?
Jag måste minst ha i mig en hel del nitrazepam för att kunna slagga.
Andra bra saker som finns?
Citera
2007-10-12, 18:39
Medlem
stereo_roidss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NordahlJ
Efter en utekväll med eventuell "näsa" vad somnar ni på?
Jag måste minst ha i mig en hel del nitrazepam för att kunna slagga.
Andra bra saker som finns?

stillnoct/theralene.
Citera
2012-01-10, 01:22
Medlem
en joint eller 2 funkar alltid
Citera
2012-01-10, 01:33
Medlem
12 timmars tjackrunkande
Citera
2012-01-10, 02:25
Medlem
topsids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Dee
12 timmars tjackrunkande
+ 1

Personligen brukar jag försöka trycka i mig så mycket benso, opis och röka jag bara kan. Kanske inte den nyttigaste sängfösaren men det funkar..
Citera
2012-01-10, 03:36
Medlem
damnLFOs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Dee
12 timmars tjackrunkande
det är som att slänga omkring en servett och till slut när orken tagit HELT slut, vill det sig nästan och jakten fortsätter

Jag käkar Lergigan. Många förkastar det, men fan det funkar ypperligt för mig när jag behöver somna efter ett längre vaket tillstånd.

(ja, jag är speedad som fan nu. Därav ordbajseriet!)
Citera
2012-01-10, 03:37
Medlem
Funkar det att ta stilnoct även efter man druckit?
Citera
2012-01-10, 04:04
Medlem
gibbenSgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Belp
Funkar det att ta stilnoct även efter man druckit?

Jo effekten blir ju bättre, var försiktig om du tagit stora mängder alkohol bara, Finns ju risk för andnings-depression om du tar väldigt mycket. Om du inte lyckas somna finns ju också risken att du drar ut o röjer igen och då kan vadsomhelst hända så ta det jävligt försiktigt.
Citera
2012-01-10, 04:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gibbenSg
Jo effekten blir ju bättre, var försiktig om du tagit stora mängder alkohol bara, Finns ju risk för andnings-depression om du tar väldigt mycket. Om du inte lyckas somna finns ju också risken att du drar ut o röjer igen och då kan vadsomhelst hända så ta det jävligt försiktigt.

Har kanske druckit 60cl vodka med cola och det finns ingen risk att jag drar ut och röjer. Så det är lugnt?
Citera
2012-01-10, 04:11
Medlem
damnLFOs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Belp
Har kanske druckit 60cl vodka med cola och det finns ingen risk att jag drar ut och röjer. Så det är lugnt?
Haha, FB i ett nötskal!
Nä, men ta det lugnt. När jag drack räckte det med att vänta ett litet tag så somnade jag som ett barn.

Om du känner att du MÅSTE ta något för att somna så är mitt bästa tips att vänta lite, drick lite vatten och om det fortfarande behövs substans, börja försiktigt med en halv och sen invänta resultat.
Citera
2012-01-10, 04:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av damnLFO
Haha, FB i ett nötskal!
Nä, men ta det lugnt. När jag drack räckte det med att vänta ett litet tag så somnade jag som ett barn.

Om du känner att du MÅSTE ta något för att somna så är mitt bästa tips att vänta lite, drick lite vatten och om det fortfarande behövs substans, börja försiktigt med en halv och sen invänta resultat.

Såg att du käkade lergigan i någon post över. Fungerar den mot din ångest? Käkar såna mot min ångest nu och har inte märkt något resultat mer än att jag blir trött.

Ska försöka dricka upp hela 1 liters flaskan istället för att blanda med något skit, tack ändå.
Citera
2012-01-10, 04:16
Medlem
christerys avatar
Zopiklone sover jag nån timme på.
Provade atarax: funkade inte,
testat propavan: funkade tills jag började få myrkryp,
theralen: blir roligare att liga vaken i alla fall,
lergigan: mja... knappt märkbart,
circadin: blir inte klok på om dom+zopiklon funkar längre eller inte (ibland verkar det som)
provat stilnoct+propavan: funkade bra tills dom inte skrev ut mer stilnoct och propavanen började jävlas.

Är jag ledig så går det att sova nån timme då och då under dygnet utan nåt alls. Blir ingen höjdare på jobbet dock
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in