Citat:
Ursprungligen postat av
Pedri
Skiljer det mer än i konsistensen mot vanlig metamfetamin? Exempelvis snabbare/kraftigare påslag?
Det låter som det lättaste borde vara att lösa upp det i en dryck efter att ha krossat det ordentligt. Som vanligt amfetamin.
Ja, även om du krossar det så är det fortfarande i kristallint form medan vanligt metamfetamin är pulver.
Pulverform har jag aldrig använt så det kan jag inte uttala mig om. Däremot så har jag använt mycket kristallform i 8 års tid. Jag brukar injicera eller röka det. I näsan har jag bara dragit ett par gånger med dålig erfarenhet när det kommer till effekt. Jag fick ta redig dos för att få till rus jämfört med om jag hade injicerat eller rökt det.
Renheten borde vara högre i kristallint form då den inte kan bankas förutsatt att produkten hade hög renhetsgrad från början. Vissa kranar drygar ut med halvssaltskristaller men då sprakar det när man röker skiten. Så de flesta säljer det helt rent, därav det extremt höga priset 1500 per gram i Stockholm.
Så av mina efarenheter så är det waste att inte röka eller injicera kristaller. Rekommenderar att man köper en pipa med vatten eller injektionssprutor för att få best value för money.
Jag kan skriva en guide på hur man hanterar pipan om det efterfrågas. Det är en hel vetenskap för att få fram bra rök.