2007-10-12, 00:41
Medlem
Hej!

VAR hittar man gummistövlar i centrala Stockholm? De ska inte vara svindyra och de får gärna ha mönster (men får även vara helt vanliga gummistövlar).

Jag kollade just DinSkos och H&M:s hemsidor, men inga gummistövlar där, inte. Tips? Ska köpa dem imorgon inför svampplockningen.
Citera
2007-10-12, 00:50
Medlem
ÄlskaMigs avatar
Jag rekomenderar sportaffärer. Stadium eller InterSport.
Citera
2007-10-12, 01:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ÄlskaMig
Jag rekomenderar sportaffärer. Stadium eller InterSport.

Tack! På Stadiums hemsida ser jag några. Men synd att det bara är barnstövlarna som får vara färggranna! Så fort stövlarna blir större blir de svarta.

Jag minns nån reklam för nåt år sen om färggranna gummistövlar i olika mönster. Vet/minns nån vilken butik det var?
Citera
2007-10-12, 08:25
Medlem
joe_ss avatar
Varför inte Naturkompaniet. Finns ju både på Sveavägen och Kungsgatan.
Citera
2007-10-12, 09:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av joe_s
Varför inte Naturkompaniet. Finns ju både på Sveavägen och Kungsgatan.

Jag vet, jag kom också på det i natt... Men deras stövlar är dubbelt så dyra som Stadiums, såg jag.

Nåväl. Tack för hjälpen! Nu åker jag till Stadium.
Citera
2007-10-12, 09:30
Medlem
Giggis avatar
Viking har jättefina stövlar, jag har två par av deras. De har gjort en väldigt fägglad variant för Bröstancerfonden. Kolla in deras hemsida.
Citera
2007-10-12, 12:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Giggi
Viking har jättefina stövlar, jag har två par av deras. De har gjort en väldigt fägglad variant för Bröstancerfonden. Kolla in deras hemsida.

Jo, såg dem på Åhléns nu när jag var på stan. Lade faktiskt undan ett par, men på vägen till Stadium gick jag förbi Mixage på Kungsgatan, och DÄR hittade jag ett par fina (med svampar på)!

Nu är det skogen som gäller
Citera
2007-10-12, 13:19
Medlem
Chalices avatar
Jag lånatr tråden lite i ett liknande ärende.

Var kan man hitta en vanlig hederlig regnrock? Alltså inte någon hightech goretex funktionsmaterial variant med jackor och byxa, utan en rock som går ner till knäna och skyddar mot regn.
Citera
2007-10-12, 15:22
Medlem
haxxels avatar
Själv så köpte jag mig ett par på Maxi i somras innan arvikafestivalen, funkade finnemang!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in