• 1
  • 2
2007-10-11, 22:31
Medlem
Nikeniks avatar
r p jakt efter en vanlig ***** analog ungstermometer.
P Verner&Vernver sa (den ltt dryga) expiditen att en sdan var allt fr "obskyr" fr att ha deras sortiment. Dom med tre olika fonduestt, ananasskrare och olivskedar... Hmpf!!!

S... vart kan man kpa en? Helst nra gteborg s man slipper frakt p 25% av vrdet fr termometern.

Det fanns en p netonnet innan fr 99:-, men den har tyvrr gtt ur lager.
Citera
2007-10-11, 22:41
Medlem
dePauls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nikenik
P Verner&Vernver sa (den ltt dryga) expiditen att en sdan var allt fr "obskyr" fr att ha deras sortiment. Dom med tre olika fonduestt, ananasskrare och olivskedar... Hmpf!!!

S... vart kan man kpa en? Helst nra gteborg s man slipper frakt p 25% av vrdet fr termometern.

Finns p min lokala ICA. Tyvrr kollade jag inte priset.

~Paul~
Citera
2007-10-11, 22:51
Medlem
Nikeniks avatar
Ojd! Jag som har kollat runt, ven p Ica focus i Gbg. Men det verkar inte finnas just en ungstermometer. Alla andra sorters finns ju. Vilken Ica var det, dePaul?
Citera
2007-10-11, 23:09
Medlem
dePauls avatar
Citat:
Ojd! Jag som har kollat runt, ven p Ica focus i Gbg. Men det verkar inte finnas just en ungstermometer. Alla andra sorters finns ju. Vilken Ica var det, dePaul?
Vallhamra Torg .

~Paul~
Citera
2007-10-11, 23:13
Medlem
Nikeniks avatar
=) hehe, antar jag bor fr centralt fr att hitta vad jag sker. Kanske beger mig dit i helgen.

Tusen Tack!
Citera
2007-10-12, 01:34
Medlem
jugges avatar
Det finns p clas ohlson fr 29 spnn.

http://www.clasohlson.se/Product/Pro...px?id=20952662
Citera
2007-10-12, 08:34
Medlem
Squalos avatar
Citat:
Ha, ha, ha... Jvla tomatar.

S gr det nr man lter kvinnor och homosexuella st fr storre delen av kundunderlaget.

Alla mjliga sorters konstiga saker paraderas upp i butikerna, men de mest grundlggande sakerna r skvatt omjliga att hitta.

Kp du den dr frn Classe. Finns vl en i Nordstan har jag fr mig.
Citera
2007-10-12, 09:11
Medlem
Laktostolerants avatar
Citat:

Jag vet inte om det r lmpligt fr dig att anvnda ugnen, d du uppenbarligen inte ens kan stava till ordet ugn!
Citera
2007-10-12, 11:25
Medlem
Nikeniks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jugge
Det finns p clas ohlson fr 29 spnn.

http://www.clasohlson.se/Product/Pro...px?id=20952662

Nej, Det r en stektermometer. Jag vill ha en ugnstermometer typ http://culinase.e-butik.se/?artnr=503 .

Men vill helst inte betala massa frakt fr en sdan liten pryl.... Mste ju finnas ngonstans i gtet tycker man ju.

Ugn, ugn, ugn... *stavningskontroll*
Citera
2007-10-12, 12:10
Medlem
Seamus Costellos avatar
Citat:
Nej, Det r en stektermometer. Jag vill ha en ugnstermometer typ http://culinase.e-butik.se/?artnr=503 .

Men vill helst inte betala massa frakt fr en sdan liten pryl.... Mste ju finnas ngonstans i gtet tycker man ju.

Ugn, ugn, ugn... *stavningskontroll*
de flesta hr missuppfattade dig d, till och med Paul, eller? En sn mackapr har jag inte sett p ICA...
Citera
2007-10-12, 12:17
Medlem
Nikeniks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Seamus Costello
de flesta hr missuppfattade dig d, till och med Paul, eller? En sn mackapr har jag inte sett p ICA...

Jo, s kan det nog vara. Finns ju massa andra termometrar p t.ex ICA.

Jag hvdar dock att det r rtt viktigt med ugnstemperatur, och tror inte reglaget p min ugn r s exakt. Kan ju vara viktigt nr man gr suffl eller dylikt...
Citera
2007-10-12, 12:25
Medlem
dePauls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Seamus Costello
Japp. Trodde det handlade om en vanlig stektermometer.

~Paul~
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in