• 2
  • 3
2007-10-11, 23:18
Medlem
slrslrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 666Hate
Då har vi äntligen konstaterat att din släkting (och du) är jävligt dum. Och att han förmodligen har farit med osanning hela tiden och du har gått på allt...

Btw jag googlade på "inavel" och fick upp denna bilden, är det du eller din släkting?
http://static.flickr.com/47/136626044_d8c4cc13a0.jpg

Haha alltså vad faaaaaan snackar du om din blåsta jävel, dina kommentarer har ju 0 IQ bakom sig, det enda du har bidragit med i denna tråd är fanimej ditt skitsnack, inget vettigt från din sida, varför väljer du ens att skriva om du inte har något vettigt att tillföra.

Men jag svarade nog på min fråga själv där, det räcker med att se din avatar, din beskrinving på orten du lever i, din signatur och youtube länken så förstår man vad du är för typ. En tragisk människa, förmodligen en nolla med en helt värdelös inkomst som är sur för att svartskallarna kommer o snor jobben och fixxar brudarna du inte kan få. Är alla rasister/nazister lika IQ-befriade som dig?

Sen så fattar jag fan inte varför du väljer att länka in en bild på din farsa, det är ju bara helt ologiskt. Visst att han är ful men inte behöver du dela med dig av det.
2007-10-11, 23:22
Medlem
666Hates avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slrslr
Haha alltså vad faaaaaan snackar du om din blåsta jävel, dina kommentarer har ju 0 IQ bakom sig, det enda du har bidragit med i denna tråd är fanimej ditt skitsnack, inget vettigt från din sida, varför väljer du ens att skriva om du inte har något vettigt att tillföra.

Men jag svarade nog på min fråga själv där, det räcker med att se din avatar, din beskrinving på orten du lever i, din signatur och youtube länken så förstår man vad du är för typ. En tragisk människa, förmodligen en nolla med en helt värdelös inkomst som är sur för att svartskallarna kommer o snor jobben och fixxar brudarna du inte kan få. Är alla rasister/nazister lika IQ-befriade som dig?

Sen så fattar jag fan inte varför du väljer att länka in en bild på din farsa, det är ju bara helt ologiskt. Visst att han är ful men inte behöver du dela med dig av det.
Oj va sur du blir för att jag hade rätt.
Bli inte för sårad bara för att du går på allt som folk säjer till dig och för att du någonstans inser attt folk skrattar åt dig bakom din rygg på grund av din dumhet...

Allt kommer att lösa sig min lilla vän.

Så nu va rjag snäll så du kan sluta darra på underläppen och gå och sova under ditt nya Björne & Snigel-täcke som du har fått från din mormor som tycker att du är såååå speciell (på alla sätt )
2007-10-11, 23:26
Medlem
Akademikerns avatar
Men hörrudu 666Hate...

Kan inte du hoppa iväg härifrån och gå och göra något annat istället? typ gänga ihop med några vänner och slå ner någon trettonårig negertjej.. eller något annat sånt där som ni brukar göra.
2007-10-11, 23:26
Medlem
TrialByErrors avatar
urtramsad skryttråd.
Jag har för övrigt 10% rabatt på alla Applestores...

/Mod
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in