2007-10-11, 19:27
Medlem
BIG-Hs avatar
Vad fan r de fr jag sorts gng?? r dom tunga grabbar eller bara massa frorts luffare som leker tuffa?
Citera
2007-10-11, 22:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BIG-H
Vad fan r de fr jag sorts gng?? r dom tunga grabbar eller bara massa frorts luffare som leker tuffa?

Var iallafall ett gng tunga gossar som varit med i massor av r och mnga var riktigt bra killar mste jag sga. Det var en samling med en redan inkrd respekt som gjorde sig ett namn snabbt och dom var faktiskt mnga p den tiden (1998-1999). Sen kan man ju lsa i boken Svensk Maffia vem som r ledaren och att han r den enda av ursprungsmedlemmarna som r kvar och de nya killarna r av den yngre generationen och flest Afrikaner. Nr dom startade s var dom blandade vita och svarta. Dom flesta som var med d mste vara runt 30-35 idag. Dom var helt klart mera tunga grabbar en massa frorts luffare som du kallar det.
Citera
2007-10-11, 23:08
Medlem
bajenvraks avatar
Syftet med den ligan har jag aldrig frsttt, knner sjlv flera av de frsta medlemarna men idag bestr de mest av sm snorungar som alla sger sig vara kusin med ledaren. Vet inte hur mnga "mten" jag haft med dem. Min sikt r att de r inga att notis om, lever i sin egen lilla vrld, ibland som springpojkar till andra.

/B
Citera
2007-10-12, 00:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bajenvrak
Syftet med den ligan har jag aldrig frsttt, knner sjlv flera av de frsta medlemarna men idag bestr de mest av sm snorungar som alla sger sig vara kusin med ledaren. Vet inte hur mnga "mten" jag haft med dem. Min sikt r att de r inga att notis om, lever i sin egen lilla vrld, ibland som springpojkar till andra.

/B

Som jag skrev s var det de gamla medlemarna jag syftade p nr jag kallade dom fr mera tuffa n luffare och inte dom nya som jag inte vet det minsta om.
Citera
2007-10-12, 01:16
Medlem
jass.. harkel... jag har passerat 40-strecket iaf
Citera
2007-10-12, 01:22
Medlem
Vet att dom r 7-8 st kvar av ursprungsmedlemmarna i stockholm plus ngra som tillkommit under ren men sen har dom en rtt ny "avdelning" i malm dr det r mest 20-25 ringar med negrer,araber o annat folk. Hnger mest p Hiphop och reggaeklubbar i stan dr dom tydligen har "drrarna" enligt den info som jag har ftt
Citera
2007-10-12, 11:35
Medlem
r det dom Dalen-negrerna?
Citera
2007-10-12, 18:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mr Unique
Ja
Citera
2007-10-12, 18:53
Medlem
Vilka har valt dom, ett gng spyflugor?
Citera
2007-10-12, 18:55
Medlem
BIG-Hs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Singsong
Ja

vad dalen??
Citera
2007-10-12, 19:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chosen
jass.. harkel... jag har passerat 40-strecket iaf

Sorry....men dom flesta r vl end mellan 30-40 idag??
Citera
2007-10-12, 19:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr Unique

Konstigt uttryck.....ledaren r frn brjan frn Dalen men han r ocks den enda som r frn Dalen. Sen s r det inte bara Afrikaner utan blandat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in