Citat:
Ursprungligen postat av Snorlyktan
Har något du hävdat uppbackats av detta "något"?
Någon som helst vetenskaplig observation att det du "tror" stämmer?
Är nästan säker på att varenda sak jag hävdat har åtföljts av en förklaring baserad på teorin som nämts. Oftast också åtföljd av observationer som tyder på validiteten i teorin.
Jag har inte sett något dylikt när det gäller "gud finns", "gudabaserad healing funkar", "atlantis finns", eller något av dina uttalanden.
Vad gäller healingen har du t.o.m. försökt gömma dig bakom förklaringar i stil med "men det funkar bara på troende, för alla kan ju inte få känna till hemligheten"
Vad gäller Xcores förklaringar har inte en enda grundats i vetenskap heller, utan i en bok som skrevs när folk slog varandra i huvudet som ouvertyr till giftermål. "Vi var perfekta förr, alla sjukdomar har kommit senare.", "Vi levde längre förr." Konstigt, varenda kropp man grävt upp, NÅGONSIN, har haft en skelett-tillväxt och -förslitning som tyder på en kortare livslängd än vi har idag.
Sen kommer den "träffande" kommentaren om att ATEISMEN och inte tron är grundad på dumhet. Jag fann den... något ironisk.
Som när en blind kallar en döv för handikappad, liksom.
Jag har inte sagt att det bara funkar på troende. Detta sa jag senast bland annat. Sen är det upp till dig själv att söka reda på om det stämmer
(((Du är varmt välkommen till våra unika mirakelmöten på söndagar kl15. Vi ser fantastiska helandemirakler.
Du som vill bli betjänad eller vill delta på Helande Mirakel Timmen behöver vara med från start kl15.
Om du kommer långväga eller har en mycket svår sjukdom och behöver tala med oss innan du reser hit. Ring oss på tel:0858350160 torsdagar mellan kl11-16 eller skicka email.
http://www.kraftkallan.org/ )))