Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2007-10-11, 00:25
  #1
Medlem
Tja.
Har funderat nu ett tag med att köra en första kur.
Har läst ganska mycket på forumet och försökt hitta något lite "mildare" prepp.

Precis fyllt 22år. 180cm lång, 95kg. Låg väl på ungefär 11% BF (89-90kg) isommras. Styrketränat i 6år.
Hanterar rätt höga vikter, hantelpress (bröst) 60kg, bänk ca 150kg bl.a.

Jag tror själv att jag kan växa lite till rent, men vill gärna höra era åsikter!
Och -om- jag skulle kura, vad rekommenderar ni?

Jag tittade på 10/60 kuren, eftersom den inte stänger ner dig så mkt (om något alls?). Men skulle jag få något resultat med den?
Jag vill inte gå upp enormt, men något kilo skulle vara kul.

Förstör jag mina chanser att växa rent efter en ev. 10/60 kur?

Mycket tacksam för svar, och tack på förhand!
Citera
2007-10-11, 00:32
  #2
Medlem
min absolut första kur va på 10/60 men vill inte räkna de som en kur då de inte gav mig ett piss, kanske lite vatten o absolut ingen styrka eller kvalité.. med tanke på dina stats så hade jag kört lite tyngre grejer... åtminstånde lagt in testo med i bilden...
Citera
2007-10-11, 00:34
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jmsbb
Tja.
Har funderat nu ett tag med att köra en första kur.
Har läst ganska mycket på forumet och försökt hitta något lite "mildare" prepp.

Precis fyllt 22år. 180cm lång, 95kg. Låg väl på ungefär 11% BF (89-90kg) isommras. Styrketränat i 6år.
Hanterar rätt höga vikter, hantelpress (bröst) 60kg, bänk ca 150kg bl.a.

Jag tror själv att jag kan växa lite till rent, men vill gärna höra era åsikter!
Och -om- jag skulle kura, vad rekommenderar ni?

Jag tittade på 10/60 kuren, eftersom den inte stänger ner dig så mkt (om något alls?). Men skulle jag få något resultat med den?
Jag vill inte gå upp enormt, men något kilo skulle vara kul.

Förstör jag mina chanser att växa rent efter en ev. 10/60 kur?

Mycket tacksam för svar, och tack på förhand!


du kan nog gå upp något kilo "i vatten och något hekto massa" med en 10/60 frågan är bara om det är värt att bli nedstängd (jo du blir nedstängd)för en sån liten eventuell ökning?

Du kommer återhämta dig efter kuren och kunna bygga rent igen men sannolikheten att du kommer gå på en ny kur efter är väldigt stor.

Rekommendationen är Deca eller Testo E kur på ca 12v om du nu ska kura.
Citera
2007-10-11, 00:45
  #4
Medlem
Okey grabbar, tack för svaren.
Jag är väldigt rädd för bivärkningarna, och vill därför inte köra något jättetungt.
Psyket är jag inte rädd för, men det är just de här med BT och annat.

Novla hjälper endast om/när du får känningar? Inte om det löpt fullt ut?
Hur skulle en fullständig kur se ut med era förslag?

Tack!
Citera
2007-10-11, 01:03
  #5
Medlem
staggy25s avatar
om du är tveksam o tror att du kan växa mer ren...så bör du först ha det helt klart.

och kurförslag finns det 100tals olika av...allting beror på ens egna stats o mål..och de individuella effekterna. du verkar ju inte vara efter nån större muskeltillväxt så varför ens kura...om du va ute efter tex 10kg mer ren massa eller mer..så tycker jag att det är värt ev. bieffekterna av aas
Citera
2007-10-11, 03:12
  #6
Medlem
BarneyGs avatar
Vänta lite till,sedan skickar du ett PM till mig.
Men strunta i 10/60,den kuren är skräp.

Mvh
BarneyG
Citera
2007-10-11, 09:10
  #7
Medlem
d-kings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jmsbb
Okey grabbar, tack för svaren.
Jag är väldigt rädd för bivärkningarna, och vill därför inte köra något jättetungt.
Psyket är jag inte rädd för, men det är just de här med BT och annat.

Novla hjälper endast om/när du får känningar? Inte om det löpt fullt ut?
Hur skulle en fullständig kur se ut med era förslag?

Tack!
tycker du borde köra testo ena lr testo cyp 250mg e5d i 10v. för du kommer antagligen gå på en ny kur ändå om du kör en 10/60. ha noöva tillhands så behöver du inte oroa dig för att det löper fullt ut du stoppar det innan dess. sen kör du en pct på nolva och clomid. pct uppläg finns i de klistrade trådarna. mvh d.
Citera
2007-10-11, 09:26
  #8
Medlem
Jacksatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av d-king
tycker du borde köra testo ena lr testo cyp 250mg e5d i 10v. för du kommer antagligen gå på en ny kur ändå om du kör en 10/60. ha noöva tillhands så behöver du inte oroa dig för att det löper fullt ut du stoppar det innan dess. sen kör du en pct på nolva och clomid. pct uppläg finns i de klistrade trådarna. mvh d.
+1
Citera
2007-10-11, 10:24
  #9
Medlem
Tack för alla svar, mkt tacksam!

Staggy25: Mitt mål är att gå över 100kg deffad, så de är ca. 10kg till.
Målet förändras såklart om/när jag kommer dit.
Men jag har sovit på saken och bestämt mig för att köra ren så långt de går!

Men som sagt, ett jättetack till alla som svarat!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback