2007-10-10, 23:20
Medlem
Jaomis avatar
Topic, vad finns receptfritt på apoteket som man kan köpa och bli lite bäng på?
Ange gärna pris och effekt!!
Alla förslag mottages
Citera
2007-10-10, 23:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jaomi
Topic, vad finns receptfritt på apoteket som man kan köpa och bli lite bäng på?
Ange gärna pris och effekt!!
Alla förslag mottages
Absolut ingenting.
Citera
2007-10-10, 23:40
Medlem
berra12345s avatar
Det starkaste dom har är väl koffeinpiller, vilket inte är speciellt mycket att hänga i julgranen. Sen om jag inte har helt fel har dom nog även icke-receptbelagda tabletter som säger sig hjälpa dig sova något bättre på nätterna. Men eftersom de inte är receptbelagda är det troligtvis skit.

Nä, ska du ha dina godsaker så blir det antingen att köpa på nätet, vanligtvis för överpris. Eller så får du ut på gatan och leta.
Citera
2007-10-11, 00:28
Medlem
Tord_Ywels avatar
Kondomer är receptfritt och kostar väl 50kr för 10 och om du använder dom i kombination med kvinnligt sällskap kan det bli ett kraftigt,euforiskt rus, men man blir lite trött när ruset lagt sig. Finns med smaker också

Play safe, Don't get AIDS
Citera
2007-10-11, 00:30
Medlem
Jaomis avatar
Jaha, men nu var det inte det jag var ute efter
Jag har läst om "Alkogel" finns det på Apoteket?
Citera
2007-10-11, 00:34
Medlem
Bangar_intes avatar
Alkogel finns, men drick det inte! Antar att du inte har åldern inne så sno lite whiskey, vodka och lite annat smått och gott från pappas spritskåp, sen blandar du ut allt med cola och lever livet!...
Citera
2007-10-11, 00:40
Bannlyst
Bananskal är tungt som fan.. Om man fixar till dom rätt.

Skala ungefär 4 bananer, (bra nybörjar dos)
Häll lite olja över dom. Lägg dom på en plåt och låt oljan dra in sig i skalen.

In med dom i ugnen på 200 grader i ca 10 min eller när du tycker dom har fått en fin rostad färg.
Medans dom ligger i ungen kan du passa på att äta upp bananerna du skalade, yummie.

När dom har kallnat maler du ner det i små bitar. Fixar rizla papper, lite tobak och rullar dig en fet jävla joint. Ställ dig nånstans och rök på som fan. Invänta ruset, och sätt dig o chilla..
Denna joint fäller brudar fett också. Blir plaskblöta..

Peace.
Citera
2007-10-11, 09:39
Bannlyst
Anledning till att det inte finns något på Apoteket är eftersom annars hade varit och handlat grejer där, dom vill ju ha restriktioner på allt som gör dig "bäng".
Citera
2007-10-11, 10:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jaomi
Jaha, men nu var det inte det jag var ute efter
Jag har läst om "Alkogel" finns det på Apoteket?
I så fall kan du väl lika gärna dricka nagellacksborttagning eller liknande? Hårspray kanske? Herregud. Om du inte har åldern inne för att köpa sprit på Systemet så gå ut på krogen för guds skull. Är du yngre än så hör du inte hemma här, det är 18-årsgräns på forumet.

Mvh
/marilyn
Citera
2007-10-11, 10:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tord_Ywel
Kondomer är receptfritt och kostar väl 50kr för 10 och om du använder dom i kombination med kvinnligt sällskap kan det bli ett kraftigt,euforiskt rus, men man blir lite trött när ruset lagt sig. Finns med smaker också

Play safe, Don't get AIDS
Jag håller med till 100%!
(Fast jag föredrar manligt sällskap eftersom jag är kvinna ).

Mvh
/mairlyn
Citera
2007-10-11, 11:47
Medlem
För att bekräfta vad berra12345 sa:
Sömntabletterna på apoteket är skit.
Citera
2007-10-11, 12:24
Medlem
F.Ks avatar
Köp en burk Neurol, halsa i dig nästan hela burken och drick sprit, jag lovar att du kommer bli så trött att du inte kan hålla ögonen öppna. haha
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in