Jag brukar använda Windows Media Player (kommer inte ihåg vilken version jag hade innan), och varje gång jag startade det kom det upp en ruta "En uppdatering är tillgänglig..." Och idag var jag dum nog att klicka på den, och WMP 11 installerades. Och WMP 11 är det sämsta skit jag varit med om.
Så min enkla lilla dumma fråga är: Kan man ändra tillbaks till den förra WMP man hade innan. Jag vill nämligen ha alla mina låtar på en rad med alla artister i bokstavsordning (WMP 11 saknar all musik-knappen där just all musik radas upp). Dessutom fick blir jag nu tvungen att lägga in alla mina låtar från Min Musik igen, och dessutom döpa om dom flesta (ca 11000 låtar).
Ni får gärna rekommendera andra spelare som jag hellre borde ha än WMP, men vill gärna ha svar på min fråga.
Wmp 11 kan visst visa all musik i en lista, gå in på library - klicka på songs till vänster. Du kan även ändra visningsläget till detaljerad lista med knappen view options som är till vänster som sökfältet.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!