2007-10-10, 21:00
Medlem
mraskers avatar
Och Lahm... tyskar, vi driver med tyskar, trallalalalalalalala la lala laaaa (sign: Robert G)

Nä, ärligt talat vad håller FIFA på med. Jag undrar vad deras kriterier är för att vara världens bästa
Citera
2007-10-10, 21:09
Medlem
Fyrkantig_bolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av williamwallace
Svennis? Skojar du lite, eller är du bara dum?

Ja iom att han var med och sammanställde listan, men just svennis kanske röstade på zlatan då eller?
Citera
2007-10-10, 21:14
Medlem
williamwallaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fyrkantig_boll
Ja iom att han var med och sammanställde listan, men just svennis kanske röstade på zlatan då eller?

Jaha. Sorry, trodde det bara personer inom FIFA som var med. Man kan alltid hoppas att han röstade på honom i alla fall.
Citera
2007-10-10, 21:16
Medlem
cecels avatar
som sagt. Att Zlatan inte är världens bästa spelare köper jag, men att han inte ens skulle platsa i top30 är ju ett skämt!

Och varför man bryr sig och klagar på listan? För att man blir irriterad på amatörer som inte kan sitt jobb!
Citera
2007-10-10, 21:58
Medlem
von_Ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rocky69
Har det varit ett gäng Susanne Sjögren med i nomineringsprocessen?

Då hade väl bara Zlatan varit nominerad?
Citera
2007-10-10, 22:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rcman
läste ett ganska kul inlägg av en bloggare om detta, rasandet från aftonbladet om att Zlatan inte blivit nominerad.

http://blogg.aftonbladet.se/18582

Där läste jag det. Kan för övrigt inte säga mer än att jag håller med bloggaren där. Zlatan har inte varit bra i mer än några månader under 2007.

Fast vad fan gör Cannavaro och Henry där? Sjukt ju

Han skrev det där 17:13. Jag skrev mitt ungefär 15.** (inlägg 7)

Det är som om han såg vad jag skrev, höll med och skrev lite bättre
Citera
2007-10-10, 23:05
Medlem
P.Gs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Demoner
Han skrev det där 17:13. Jag skrev mitt ungefär 15.** (inlägg 7)

Det är som om han såg vad jag skrev, höll med och skrev lite bättre
Om nu det inlägget representerar även dina åsikter, hur kan du tycka att Zlatan inte var särskillt bra i Serie A under förra säsongen?
Citera
2007-10-11, 08:10
Medlem
Trillskes avatar
Han blev väl utsedd till bäste utlänske spelaren även förra året om jag inte minns fel. Assistkung istället för målkung; likväl bar han hela laget på sina axlar.

Även en av få svenskar som överlag gjorde en "helt OK" insatts i landslaget under VM (även om vissa tomtar valde att blunda för det).

Men eftersom han inte vann någon skytteliga grät hela Sverige om "svacka".
Citera
2007-10-11, 09:12
Medlem
Dugarrys avatar
Det har ju diskuterats flitigt om hur pass bra Lahm egentligen är, visst var han grym i VM, men inte fan har han imponerat så jättemycket i FC Bayern som man trodde han skulle göra. Men just Lahm är inte det ända frågetecknet på den där listan, det finns flera, varför inte Buffon? Visst har han varit grym i början på Serie A nu, och visst visade han ett jävla hjärta när han var nere med klubben. Men är det verkligen så svårt att imponera i Serie B så man förtjänar en plats på listan?

Men det är väl lika bra att plocka med dom spelarna, är själv så jävla trött på att det endast är mittfältare och anfallare som ska synas överallt, och det är väl ingen tillfällighet att det är 23 stycken anfallare och mittfältare på listan?
Citera
2007-10-11, 09:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av P.G
Om nu det inlägget representerar även dina åsikter, hur kan du tycka att Zlatan inte var särskillt bra i Serie A under förra säsongen?

Jag skrev aldrig att Zlatan var dålig förra säsongen?Bara att Aftonbladet skrev det Zlatan gjort den här säsongen.

Och jag menade det bloggaren skrev på sina punkter.
Citera
2007-10-11, 10:00
Medlem
Rocky69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av von_S
Då hade väl bara Zlatan varit nominerad?

Nja, det var ju hon som inte nominerade Marta till årets anfallare bara för att hon trodde att andra skulle göra det.
Citera
2007-10-11, 12:03
Medlem
Treehorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dugarry
Det har ju diskuterats flitigt om hur pass bra Lahm egentligen är, visst var han grym i VM, men inte fan har han imponerat så jättemycket i FC Bayern som man trodde han skulle göra. Men just Lahm är inte det ända frågetecknet på den där listan, det finns flera, varför inte Buffon? Visst har han varit grym i början på Serie A nu, och visst visade han ett jävla hjärta när han var nere med klubben. Men är det verkligen så svårt att imponera i Serie B så man förtjänar en plats på listan?

Men det är väl lika bra att plocka med dom spelarna, är själv så jävla trött på att det endast är mittfältare och anfallare som ska synas överallt, och det är väl ingen tillfällighet att det är 23 stycken anfallare och mittfältare på listan?

Buffon är ju världens just nu överlägset bästa målvakt så att inte ha med honom hade ju varit riktigt konstigt...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in