Titta noga på Optimus och jämför med ditt svenska tangentbord så ser du att du ändå kommer behöva vänja dig med att vissa tangenter sitter på fel ställen.
Titta noga på Optimus och jämför med ditt svenska tangentbord så ser du att du ändå kommer behöva vänja dig med att vissa tangenter sitter på fel ställen.
Configurator software allows for programming every button to reproduce a sequence of symbols (up to 256) and editing the image separately for each layout.
Borde inte det betyda att man kan kanske ställa om :"{';'[ dom knapparna *engelsk layout* till öäå ÖÄÅ?
Nej, det är väl det som är problemet.
Vore kul om det fanns något liknande till ett lägre pris.
nej, det finns stort sett ingenting ännu. Massproduktionen har inte kommit igång ännu och det finns även tveksamheter kring patent och en viss Medison-leverantör Valdi Ivanic som påstår sig ha patent på detta.
Annars är det ju förhållandevis lätt att lära sig var tangenterna befinner sig om det vara är Engensk språkig-Svensk språkig keymap.
azerty är dock ett riktigt helvete och jag kan inte för mitt liv förstå varför man placerar punkt där dom flesta andra vill ha "1".
Annars är det ju förhållandevis lätt att lära sig var tangenterna befinner sig om det vara är Engensk språkig-Svensk språkig keymap.
azerty är dock ett riktigt helvete och jag kan inte för mitt liv förstå varför man placerar punkt där dom flesta andra vill ha "1".
Poängen är väl inte Engelsk <=> Svensk utan att man kan få tillgång till olika special-bokstäver som används i vissa länder plus Kyrilliska alfabetet som används av ca. 300 miljoner människor.
Som sagt stöd för andra språk, t.ex. kyrilliska, hebreiska, arabiska mm
Men också stöd för speciella program t.ex photoshop, dreamveiwer etc.
Se dessa till exempel. http://www.worldtechdevices.com/products.shtml
Visst vore det kul om man kunde få en "allt i ett" lösning till ett rimligt pris!
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!