Flashback bygger pepparkakshus!
2007-10-09, 17:02
Medlem
Hej!
Har ett litet skumt problem med min muspekare pa min laptop, helt plotsligt ibland flyttas sjalva tryck ytan bakat. Lite svart att forklara men om jag tar det sa har, om jag vill trycka pa tex knapp b och haller musen dar over sa blir sjalva trycket pa knapp a som ar nedanfor. Men efter att jag trycker pa nagon annat fonster, eller vantar ett tag sa forsvinner problemet.
Inte varldens varldens basta forklaring, men ar det nagon som kanner till min beskrivning?
Problemet uppstar bara nar jag kor Windows Vista, och jag har kollat med tva olika moss med tva olika drivrutiner och det ar inte dessa det ar fel pa.
Har for mig att jag hade ett liknande problem pa en laptop med windows 98men da var man tvungen att starta om datorn for att fa musen att bli normal.

MVH
utuhack
Citera
2008-04-05, 20:20
Medlem
StigHeils avatar
Läs inte första inlägget, tänkte nämligen låna denna gamla tråd....!

Mitt problem är iaf att när jag spelar call of duty 4 så kommer ibland själva muspekaren upp istället för siktet, det som då händer om jag klickar är att skrivbordet öppnas, oerhört irriterande!!

Har inte den blekaste aning vad det beror på..

Har windows vista om någon undrar.

Mvh Stig
Citera
2008-04-05, 23:52
Medlem
jEffes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StigHeil
Läs inte första inlägget, tänkte nämligen låna denna gamla tråd....!

Mitt problem är iaf att när jag spelar call of duty 4 så kommer ibland själva muspekaren upp istället för siktet, det som då händer om jag klickar är att skrivbordet öppnas, oerhört irriterande!!

Har inte den blekaste aning vad det beror på..

Har windows vista om någon undrar.

Mvh Stig

Testa tryck på ESC eller vilken knapp man nu ska trycka för att få upp menyn i COD.. ESC funkar iaf i CS
Citera
2008-04-06, 00:30
Medlem
StigHeils avatar
tackar o bockar
Citera
2008-04-06, 02:04
Medlem
jEffes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StigHeil
tackar o bockar