Jag skulle inte klara av tid på en mer säkerhetsklassad anstalt där det inte finns några friheter. Sen tycker jag fängelsemiljön verkar så jävla tråkig, det finns inga uteserveringar där man sitter i sköna soffor och blickar ut över havet, det serveras heller ingen alkohol. Vad finns det att göra därinne? Själv spelar jag mycket golf och skulle inte klara mig utan det, men det är väl bara att glömma

.
De bilder jag sett från TV, från de tyngre anstalterna vittnar om tomma och kala miljöer, tittar man ut genom fönstret så ser man bara en jävla betongmur. Det är knappast något som jag skulle acceptera. Sen är jag beroende av att kunna ha en dator, sitta och surfta, sova och träna när jag känner för. Inte nog med det så vill jag tjäna pengar när jag arbetar, men man får inte speciellt mycket betalt på kåken.
Jag tror inte att jag skulle klara en dag utan att bryta ihop

. Hur lång tid tar det att vänja sig om man tex är en random snubbe som blir oskyldigt anklagad, åker dit och sedan hamnar i helvetet, måste kännas otroligt psykiskt jobbigt. Sen de där förbannat små rummen man har också, sängarna ser inge vidare ut.