Citat:
Ursprungligen postat av Roar321
Ingen här som satt inne på Österåker när Johnny Cash uppträdde där?
Jag var inte ens född då men hade jag levt då hade man ju nästan gjort något brott för att försöka hamna där och se en konsert
Några andra kändisar som uppträdde när ni satt inne?
Läste att Dogge uppträdde på någon anstalt för ett tag sen

Var knappt ens född då, men har suttit på Österåker med en äldre man som satt där redan när Cash var där. Han har såklart varit ute emellanåt, men inte så mkt så konserten har han fortfarande i färskt minne.
Citat:
Ursprungligen postat av Lennart.Kollberg
Men sköt dig då så slipper du bo på hotell på min beskostnad....
----
Ni som har suttit länge, hur har ni klarat er på det sexuella planet? Har ni fått tennisarmbåge? Tryckt på en vårdare eller "umgåtts" med varandra?
Tennisarmbåge borde vara en ganska vanlig skada iofs, men många har regelbundna besök av en eller olika kvinnor. Att trycka vårdare är nog ganska ovanligt av flera anledningar, för det första är de nog inte så villiga rent generellt och för det andra har jag träffat ganska få där jag skulle vara villig. Du förstår nog själv. Antingen är de korkade eller bara rent av fula, ungefär som de flesta på utsidan. Men visst märkte jag efter ett halvår med restriktioner i häktet hur vissa kvinnoplitar hade blivit snyggare och snyggare

Men tack och lov släppte restriktionerna så jag fick träffa frugan och plitarna blev lika motbjudande som de egentligen var.
Och att umgås med varandra tror jag är extremt ovanligt, nästintill icke förekommande. Dels är klimatet inte politiskt korrekt vad gäller homosexualitet och för det andra, även om en bög sitter inne så vill han väl inte ligga med nån tjackis eller horsare... Jag har förresten träffat en öppet homosexuell på insidan. Han klarade det för att han hade hög integritet och varken fjollade sig eller gick på för hårt på fel kille med homoanspelningarna. Kanske berodde det också på att han fick lite "beskydd" av rätt folk på huset så ingen hade vågat göra nåt ändå.
/Bob