Citat:
Ursprungligen postat av
japanskbrud
Läste om man visar tecken på rädsla eller feghet så dör man ganska fort i ett amerikanskt fängelse. Bättre att ta fighten även om det är en enorm 200kg anabolaneger.. Då får man bara rimligt med stryk en gång och blir sen accepterad av dom andra.. Gäller liknande förhållande även i svenska fängelser? T ex om en enorm kille från bandidos eller HA kommer och vill slåss .. Vinner man mer i längden på att ta den fighten, även om man garanterat hamnar en vecka på sjukhuset? ?

Jag har aldrig suttit men det räcker att läsa en kvart i denna tråd för att fatta att det inte går till så på svenska anstalter (eller snacka med någon som har suttit).
Hälsa och presentera dig för alla , bete dig som folk och sno inte någons plats vid matbordet så kommer varken Adebisi eller Schillinger att våldta dig eller hugga ihjäl dig med en "shank".
Där har du nog en rätt bra sammanfattning av tråden.
Citat:
Ursprungligen postat av
IIIDracul
fan säger du? du vet ingenting. sexförbrytare accepteras aldrig och råkar dom placeras fel nån gång får dom stryk.
Så det är bara "det var bättre på min tid"-prat från gubbarna att det har börjat ändra på sig?
Jag har både läst här och snackat irl med ett par fd kåkfarare på 50+ som säger att det numera är lättare för både kvinnoboxare och sexförbrytare om de känner "rätt folk".