2016-08-29, 02:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TonyLamborghini
Vadå var skön? har du suttit i fängelset eller ens varit kriminell själv? det är inte högstadiet vi talar om! varför ska jag behandla ett svin med respekt då anses jag ju vara vek kommer försökas köras med!

ja. du frågade om hur du skulle bete dig och jag svarade, var det inte de du ville? om du ska vara där en längre tid kan det ju vara skönt om det fungerar ihop med resten. gör som du vill men det märks om du inte är dig själv och försöker leka nånting. har du huvudet på skaft och respekterar folk är de inga problem men nu är jag lite tveksam över detta i ditt fall.
Citera
2016-08-29, 07:24
Medlem
ExConvicts avatar
Citat:
Vadå var skön? har du suttit i fängelset eller ens varit kriminell själv? det är inte högstadiet vi talar om! varför ska jag behandla ett svin med respekt då anses jag ju vara vek kommer försökas köras med!

Helt rätt tänkt. Jag tycker du ska gå in med en stenhård attityd och spöa alla som du bedömer som svin. Börja med den störste snubben på avdelning, för att visa att du dominerar - och jobba dig sen ner i storleksordning.

Alla kommer tycka du är tung och vilja bli kompisar med dig. Du kommer aldrig behöva handla i kiosken eftersom folk kommer handla cigg & godis åt dig kungen.

Respekt!
Citera
2016-08-29, 09:43
Medlem
TonyLamborghinis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ExConvict
Helt rätt tänkt. Jag tycker du ska gå in med en stenhård attityd och spöa alla som du bedömer som svin. Börja med den störste snubben på avdelning, för att visa att du dominerar - och jobba dig sen ner i storleksordning.

Alla kommer tycka du är tung och vilja bli kompisar med dig. Du kommer aldrig behöva handla i kiosken eftersom folk kommer handla cigg & godis åt dig kungen.

Respekt!
Vad ska det ens betyda?
kontentan av det jag skrev var att jag inte tror det är optimalt att agera Tobias Beecher (snäll fegis) och låtas pissas på! men min tanke kanske låter helt vansinnig om man själv är en sådan tönt!

Respekt!
Citera
2016-08-29, 10:02
Medlem
Novus4212s avatar
Citat:
Vad ska det ens betyda?
kontentan av det jag skrev var att jag inte tror det är optimalt att agera Tobias Beecher (snäll fegis) och låtas pissas på! men min tanke kanske låter helt vansinnig om man själv är en sådan tönt!

Respekt!

Tror nog du skall slappna av lite för annars kan du få mycket problem på insidan om du råkar hamna bland, för dig, fel folk.

Men lycka till.
Citera
2016-08-29, 10:06
Medlem
TonyLamborghinis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Novus4212
Tror nog du skall slappna av lite för annars kan du få mycket problem på insidan om du råkar hamna bland, för dig, fel folk.

Men lycka till.
okej.
Citera
2016-08-29, 10:42
Medlem
ExConvicts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Novus4212

Men lycka till.

Tycker han ska gå in och agera precis som han sett på TV. Då lär det bli riktigt roligt

Gärna även snacka om hur tungt han rullar på utsidan, vem han känner och vilka bilar han kör.
Senast redigerad av ExConvict 2016-08-29 kl. 10:45.
Citera
2016-08-29, 10:49
Medlem
Novus4212s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ExConvict
Tycker han ska gå in och agera precis som han sett på TV. Då lär det bli riktigt roligt

Gärna även snacka om hur tungt han rullar på utsidan, vem han känner och vilka bilar han kör.

Ja, alla dom flosklerna har man hört många gånger och på olika kontinenter.
Citera
2016-08-30, 17:04
Medlem
hur ser det ut på kåken/häkten nuförtiden med flyktingströmmen? vet flera st som varit i arresten i runt 2 timmar och sen släppta, ändån för grova brott, och nån som fått åka in högst upp i landet..
är det helt överbelastat?
Citera
2016-08-30, 18:48
Medlem
Copiadyos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av damfotboll
hur ser det ut på kåken/häkten nuförtiden med flyktingströmmen? vet flera st som varit i arresten i runt 2 timmar och sen släppta, ändån för grova brott, och nån som fått åka in högst upp i landet..
är det helt överbelastat?

Verkar vara överbelastat ja. Efter min senaste vända så sa samtliga som hade blivit flyttade från andra kåkar att de var fullt därifrån de kom, många som även verkar hamna på 3or tidigare än de själva beräknat också. (Kanske ett sätt för KV att lätta trycket på 2orna lite)
Citera
2016-09-01, 18:27
Medlem
Hoppas att jag inte går alltför offtopic, men undrar om hur man sover i fängelset...

Mycket lyhörda rum? Ventilation som låter och så. Och hur är KV:s sängar? Får man te x anberopa medicinska skäl för att få sova i en Tempurmadrass.
Citera
2016-09-01, 20:15
Medlem
Novus4212s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Oxalic-
Hoppas att jag inte går alltför offtopic, men undrar om hur man sover i fängelset...

Mycket lyhörda rum? Ventilation som låter och så. Och hur är KV:s sängar? Får man te x anberopa medicinska skäl för att få sova i en Tempurmadrass.

Jag sov jävligt bra efter ett par år i riktigt sunkiga sovplatser utomlands så det var rena drömmen jämfört med där jag började min resa.

Inte lyhört förutom när plitarna trampar som elefanter i korridoren.

På ett fängelse skall det vara tyst efter inlåsning.

Det är en del av respekten bland fångarna.

Öppna anstalter vet jag inte för där har jag aldrig suttit.

Tempurmadrassen kan du nog glömma.
Citera
2016-09-02, 12:29
Medlem
IIIDraculs avatar
det finns celler i sverige där man sitter två i samma men det är ovanligt som fan. dåligt minne som fan men salberga hade en sån tror jag, rätta om det är fel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in