Citat:
Ursprungligen postat av
KriminalvardenKV
Är du kvinna elr manlig plit? Om kvinnlig sådan, märker du av hur fångarna talar bakom ryggen om er? Som intagna pratar om kvinnorna i uniform, det kan ni inte ha undgått va? O vad tkr du o det? Ska inte säga nåt här, men det e det grovsta man kan komma på. Kvinliga plitar ses som inte ens horor, som djur, kackerlackor. Det snällaste jag hört en intagen säga om en kvinnlig plit är nog "om den horan ger mig order straffknullar jag fittan bara" o detta e nog det mildaste då. Blir det nånsin rapporter elr nått för sånt här?
Hörde en historia om hur Geoffrey (OG) greppa tag i en "plithoras" rumpa på Kirseberg... Vad för konsekvens som följde av det hela förtäljde dock inte historien. Men en sådan rapport borde ju klassas som sexuella trakasserier, och det kan väl inte vara jättekul att ha i papperen?
I övrigt så undrar jag hur vanlig det egentligen är med kvinnliga plitar som släpper till på insidan? Fall där plit och intagen möts på utsidan och knullar skiten ur varandra känner jag till ett flertal som jag anser vara bekräftade. Men av historierna jag hört om samliv på insidan så är det nog bara en jag kan klassa som bekräftad, och då var det inte ens sex.