2007-10-07, 19:41
Medlem
haxxels avatar
Hejsan, mitt problem är helt otroligt konstigt enligt mig! Mitt firefox + internet explorer är sjukt segt! Och det är inte internet som är segt / lägger ner då jag kan tanka och t.ex. spela samtidigt. Och nej jag tankar inte så att det är därför det blir så segt, utan det är det hela tiden! Och min nedladdningshastighet är inte segare, utan det är bara webläsaren som segar otroligt och "hänger sig" så den står bara och laddar och laddar och laddar ibland. Skulle uppskattats otroligt ifall nån kunde hjälpa mig! Nästan så att jag misstänker trojan / virus eller nån skit som ligger i datorn.

MVH

Haxxel
Citera
2007-10-08, 18:33
Medlem
pyro860s avatar
Har du ngt antivirus program?

Ladda annars ner det och scanna, tex AVG.

Annars kan det ju vara spywares. Sök på ad aware på google
Citera
2007-10-10, 13:08
Medlem
haxxels avatar
Jo jag har norton antivirus, men är ändå rädd att det ligger någon skit som inte den hittar. Får tanka adaware och kolla också, tack så mycket.
Citera
2007-10-10, 15:21
Medlem
Fredrikb82s avatar
Har du fler datorer i nätverket? det räcker om en dator laddar upp via t.ex torrent för att sabba hastigheten. Ligger någon dator och maxar uppstreamen så kommer det gå rktigt segt att surfa.
Citera
2007-10-10, 15:29
Medlem
Jag kan informera att du bör välja ett annat antivirusprogramm. FInns många som hittar mer skadlig kod och som tar mindre systemresurser, tex nod32.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in