Citat:
Ursprungligen postat av Firestarr
vad snackar du om för skit? från att ha läst det du skrev så vet jag att du inte vet ett skit. ingen e rädd för han o grabbarna som du talar dåligt om har ¨gång på gång visat det. tänker inte ge några exempel här
Fan va du överdriver! "gång på gång".... en gång och det var när han den där unga finnen sköt mot hans hus med en kalle, och anledningen var att han kände sig pressad och rädd av S. Och hur reagerade S på detta - vanlig vardag och back in buisness as usual som om ingenting hade hänt.
Och bråket 2004 var det hela tiden S grupp som ville konfrontera den andra gruppen, nån kille på moppe (hahaha moppe) sköt mot två icke kriminella civila människors bil som inte ens hade med saken att göra
Jag vet inte om du har svårt att acceptera sanningen , men i hela sverige och på den kriminella arenan så är det S gäng som är klassat som nr 1 dominerande grupp i uppsala. Dom andra som du talar om kommer på 2:a plats.
Och jag VET att dom känner sig otrygga när S är i stan!
Egentligen skiter jag i vilket då uppsala knappast är 30 talets chicago, men rätt ska va rätt!