2007-12-19, 12:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av B F L
du glömde oxå att när han körde runt och letade efter folk så blev en av hans bilar med grabbar som körde runt pepprad med två magasin av några killar på moppe och hans hus blev oxå sprejad av nån snubbe med kalle , skrev hela sanningen om du ska skriva nåt.

Skulle vilja citera alla dina smått iq befriade inlägg men det här säger det mesta. Om man ska leka med stora vapen så ska man väll kunna sikta , om jag inte minns fel så gjorde 90% av dom två magasinen stora hål i LUFTEN och resten i väggen 10 meter där ifrån !
Och "moppe" lägg av är det budget varianten av en driveby elr ! Men iofs du kan nog inte svara just nu eftersom du troligtvis sitter och gråter i en cell på häktet .
Du vet väll om att BFL inte är glada för att ni använder deras förkortning !
Och appropå det där om att gola .... trode ni hade lärt er att det inte är trevligt att ligga i duschen och simma i bajs ! Och det där med sanning det ligger alltid i betraktarens ögon.
Du är inte särskillt smart märker jag eftersom du skryter vitt och brett om saker på det här forumet som polisen använder sig av bevisligen ganska ofta och om det inte är att gola så vettifan. Du borde skaffa dig ett riktigt jobb i stället och sluta upp med att försöka vara kriminell . Inga smarta kriminella sitter ! Men det är bara en tanke !
Citera
2008-03-30, 18:05
Medlem
om du bara visste jag kan bara säga du inte har fel det var under en buss rån
Citera
2008-04-02, 00:22
Medlem
vet ngn hur det går med hans häktning? har åklagaren släppt han, fortfarande häktad, datum för rättegång?! etc..

edit: om han ska åtalas vad blir rubriceringarna...
Senast redigerad av PICturklar 2008-04-02 kl. 00:26.
Citera
2008-04-04, 22:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dyk
om du bara visste jag kan bara säga du inte har fel det var under en buss rån
Och till vem är deta riktat till ?
Citera
2008-04-08, 01:02
Medlem
hmm

Citat:
Ursprungligen postat av jassåduu
Och till vem är deta riktat till ?

Antar att han menar att soar skulle "golat" på sin polare vid nåt bussrån
Citera
2008-04-08, 21:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av legenden
Antar att han menar att soar skulle "golat" på sin polare vid nåt bussrån

Bullshit! alltså fan lägg ner den där gojan om att killen skulle ha golat, det är bekräftat från alla möjliga håll att killen är fläckfri och att han är yrkeskriminell som kör sitt race med sitt eget gäng! Skulle han vatt den golare som vissa påstår så skulle han aldrig kunnat vatt med i O.G eller senare ha blivit ledare för Asir! Eller när han umgicks med Bandidos och gjorde affärer med dom. Folk hade spottat på han då och han hade blivit utfryst!

Jag gissar att det är den patetiska sidan från Uppsala som är avundsjuka att S har bildat ett eget gäng Asir som krigat mot både Bandidos och O.G, och gett dessa en ordentlig fight!

Vad fan har övriga uppsalabor som är sk "kriminella" utanför S grupp gjort för kriminella bravader....? Inte ett skit! bara en massa knarkare och plast gangstrar som spelar över! Dom är rädda för killen och andas ut varje gång han åker in! Dom vågar inte ens va i Uppsala när han är där!
Citera
2008-04-09, 05:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jocke_S
Bullshit! alltså fan lägg ner den där gojan om att killen skulle ha golat, det är bekräftat från alla möjliga håll att killen är fläckfri och att han är yrkeskriminell som kör sitt race med sitt eget gäng! Skulle han vatt den golare som vissa påstår så skulle han aldrig kunnat vatt med i O.G eller senare ha blivit ledare för Asir! Eller när han umgicks med Bandidos och gjorde affärer med dom. Folk hade spottat på han då och han hade blivit utfryst!

Jag gissar att det är den patetiska sidan från Uppsala som är avundsjuka att S har bildat ett eget gäng Asir som krigat mot både Bandidos och O.G, och gett dessa en ordentlig fight!

Vad fan har övriga uppsalabor som är sk "kriminella" utanför S grupp gjort för kriminella bravader....? Inte ett skit! bara en massa knarkare och plastgangstrar som spelar över! Dom är rädda för killen och andas ut varje gång han åker in! Dom vågar inte ens va i Uppsala när han är där!

vad snackar du om för skit? från att ha läst det du skrev så vet jag att du inte vet ett skit. ingen e rädd för han o grabbarna som du talar dåligt om har ¨gång på gång visat det. tänker inte ge några exempel här
Citera
2008-04-09, 06:45
Medlem
Varken OG eller BMC har något emot golare.

M.S medlem i BMC
Golat i ärende: Olaga frihetsberövande, vapenbrott m m i Göteborg 1998
Dom: Målnr B 16295-98 (från tingsrätten Gbg)
FUP: Dnr 1400-K 86261-98 (från tingsrätten Gbg)

M.L-B medlem i BMC
Golat i ärende: Misshandel 2002
Dom: Målnr B 4832-02 (från hovrätten för västra sverige, Göteborg)

A S N H medlem i X-team Malmö
Golat i ärende: Bedrägeri 2004
FUP: Dnr 1200-K 66655-04, Dnr 1200-K 72882-04 (från polisen i Malmö)

K.A medlem i OG
Golat i ärende: Mord i Göteborg 2002
Dom: Målnr B 9666-02 (från tingsrätten Gbg)

R.A medlem i OG
Golat i ärende: Mord i Göteborg 2001
Dom: Målnr B 4422-01 (från tingsrätten Gbg)
Citera
2008-04-09, 12:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Firestarr
vad snackar du om för skit? från att ha läst det du skrev så vet jag att du inte vet ett skit. ingen e rädd för han o grabbarna som du talar dåligt om har ¨gång på gång visat det. tänker inte ge några exempel här

Fan va du överdriver! "gång på gång".... en gång och det var när han den där unga finnen sköt mot hans hus med en kalle, och anledningen var att han kände sig pressad och rädd av S. Och hur reagerade S på detta - vanlig vardag och back in buisness as usual som om ingenting hade hänt.

Och bråket 2004 var det hela tiden S grupp som ville konfrontera den andra gruppen, nån kille på moppe (hahaha moppe) sköt mot två icke kriminella civila människors bil som inte ens hade med saken att göra

Jag vet inte om du har svårt att acceptera sanningen , men i hela sverige och på den kriminella arenan så är det S gäng som är klassat som nr 1 dominerande grupp i uppsala. Dom andra som du talar om kommer på 2:a plats.

Och jag VET att dom känner sig otrygga när S är i stan!

Egentligen skiter jag i vilket då uppsala knappast är 30 talets chicago, men rätt ska va rätt!
Citera
2008-04-09, 12:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av bara_fakta
Varken OG eller BMC har något emot golare.

M.S medlem i BMC
Golat i ärende: Olaga frihetsberövande, vapenbrott m m i Göteborg 1998
Dom: Målnr B 16295-98 (från tingsrätten Gbg)
FUP: Dnr 1400-K 86261-98 (från tingsrätten Gbg)

M.L-B medlem i BMC
Golat i ärende: Misshandel 2002
Dom: Målnr B 4832-02 (från hovrätten för västra sverige, Göteborg)

A S N H medlem i X-team Malmö
Golat i ärende: Bedrägeri 2004
FUP: Dnr 1200-K 66655-04, Dnr 1200-K 72882-04 (från polisen i Malmö)

K.A medlem i OG
Golat i ärende: Mord i Göteborg 2002
Dom: Målnr B 9666-02 (från tingsrätten Gbg)

R.A medlem i OG
Golat i ärende: Mord i Göteborg 2001
Dom: Målnr B 4422-01 (från tingsrätten Gbg)

För jävligt!!!!

Men du bara en tillrätta visning : K.A golade aldrig, utan G.K tog på sig skulden och erkände sin del av kakan och K.A fyllde på som dom kommit överens om. Så det där kan jag inte kalla golning.

Jävligt märkligt om herr M.S golat och ändå är ledare för den grupp han är ledare för.... skulle va intressant och läsa den domen!
Citera
2008-04-09, 14:46
Medlem
HippieKillers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ptoma
Lägg ner - Du tar dig på alldeles för högt allvar och lever i en bubbla! Att sk "hitmen" föredrar en 22 är blaj! Dra till de andra lallarna på vapen o militär!

Till hans försvar så finns det 22lr patroner (winchester) som lämnar mynningen i sa 480m per sekund.Men det finns ju fan så mkt effektivare kalibrar än 22lr för att döda folk om vi säger så.

SKjuter själv å har vapen från 22kort till 300wsm så vet gott och väl att det skulle va garanterat lättare att blåsa skallen av nån med en tex 45acp lr 357mag än en 22kort=).

SOrry för OT.Men ändå lixom
Citera
2008-04-09, 17:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jocke_S
Fan va du överdriver! "gång på gång".... en gång och det var när han den där unga finnen sköt mot hans hus med en kalle, och anledningen var att han kände sig pressad och rädd av S. Och hur reagerade S på detta - vanlig vardag och back in buisness as usual som om ingenting hade hänt.

Och bråket 2004 var det hela tiden S grupp som ville konfrontera den andra gruppen, nån kille på moppe (hahaha moppe) sköt mot två icke kriminella civila människors bil som inte ens hade med saken att göra

Jag vet inte om du har svårt att acceptera sanningen , men i hela sverige och på den kriminella arenan så är det S gäng som är klassat som nr 1 dominerande grupp i uppsala. Dom andra som du talar om kommer på 2:a plats.

Och jag VET att dom känner sig otrygga när S är i stan!

Egentligen skiter jag i vilket då uppsala knappast är 30 talets chicago, men rätt ska va rätt!

Har inte sagt att dom är stört el bäst. Sa bara att det inte var nån som var rädd för han när han var i stan. Vad hände i sommras? När civil poliser hoppade ur taxi bilar för att rädda en asir medlem? Du vet bara det som står i media.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in