2011-04-24, 03:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HUFVUDSTADEN
Finns ingen artikel som beskriver något annat för media trodde att det var ett gängkrig, tycker bara att det är meningslöst att länka artiklar som är missvisande, måste av nyfikenhet fråga om du vet vad som hände innan mordet? Alla som pratar gott om Nxxo verkar tro att han är osårbar och en riktig krigare men i mina ögon är han en fjolla. Han åkte på ordentligt med stryk av G (man mot man) och det enda han kunde göra var att komma tillbaka beväpnad och han stod och visade sitt vapen för gurkan som stod på sig och sa åt honom att: skjut mig,, vilket horungen gjorde. Tycker/tror du att det jag säger är en lögn så utveckla det gärna för mig för det är såhär det gick till. När han gick loss var han så jävla nojjig för att bli klippt så han drog till kurdistan, han ställde upp i efterlyst och verkligen påpekade att han var oskyldig till mordet, han flyttade till västerås etc etc. Ljuger jag så säg det och utveckla ditt svar med fakta.

tack äntligen någon som håller med mig..
Citera
2011-04-24, 03:57
Medlem
enprocents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tghtght
asir e slut och nerlagt torsdag 19-04-2011
det va det och kom inte med att det inte stämmer.
kolla igen då innan ni börjar skriva..............
Jaha då är det bara att låsa tråden då ?
Citera
2011-04-24, 11:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tghtght
asir e slut och nerlagt torsdag 19-04-2011
det va det och kom inte med att det inte stämmer.
kolla igen då innan ni börjar skriva..............

Och hur vet du det här?
Citera
2011-04-24, 14:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HUFVUDSTADEN
Ok då fattade jag fel, jo jag vet att B---l gjort grejer sen dess men bara för att R--e försökte ta på sig hela skiten så blir ju inte B---l "tung" ? Har absolut inget emot R--e då han är en av mina kusiners bästa vänner och vi har träffats ett par gånger och snackat och jag gillar faktist honom då han är rak i mina ögon sett fast han hatar vissa av mina vänner.

Det är sant att han per automatik inte blir tung pga det men däremot skulle inte R gjort det för nån wannabe gangster. R tjänade inget på att erkänna, han kunde bara förnekat och fått sitt straff men faktum är att han tog på sig allt just för att rädda B. Jag håller med dig om R trots att han är psykad.
Citera
2011-04-27, 04:52
Medlem
nomembernofairs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HizbollahMember
tack äntligen någon som håller med mig..
Äntligen någon som vet något o snackar, inte en massa skit som de andra !! att det finns så många skitsnackare här gör det verkligen tråkigt att logga in !
Citera
2011-04-27, 11:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HizbollahMember
det är det man har hört från insatta .

Ja precis dom blev polare i norrtälje pga Soar . Men båda blev huggna av den dära fitt golbögen som är död nu . Asir väntar på Soars medgivande för att starta ett blodbad antagligen .

Tror inte ens att dom satt på Norrtälje samtidigt. Och vilken fitt golbög som du menar som nu är död låter mest som bullshit från din sida. Det var inte samma person som högg båda. Två olika händelser på två olika anstalter med olika gärningsmän.
Citera
2011-06-16, 03:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av sx-pojken
Adis??? samma adis som torskade me heroin på gotland????

mvh.T

Ja det är samma Adis som torskade där.
Citera
2011-06-16, 04:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av rafaelo
Vem/Vad är Semi? nån som hoppat av & har ett eget gäng eller nån i Asir?
De va nån tomte i nån tråd här som påstod att ledaren för detta gäng går på heroin, stämmer det? vore rätt sjukt isåfall. (han som skrev det verkade lite av en skit snackare ska tilläggas)

Om Semi hoppade av Asir så borde även Z**a ha gjort det och han är mycket bra polare och en broder till Soar. Som ställt upp mer än en gång för Soar när han krigat runt på olika fronter.

Citat:
Ursprungligen postat av Enthusiasm
Det var inte många som kom överens med Murat och hur han skötte saker medan Soar satt inne. Murat är en väldigt speciell kille. Dom flesta är med Semi nu iaf dom äldre.

Ni kan inte mena Murat som var hangaround till O.G när han var yngre? Fanns en Murat innan som såg upp till Vice pres i gamla O.G Hamdi men dom blev ovänner efter att Hamdi torska på ett vapenbrott pågrund av att Murat körde en bil för fort så bengen stoppade dom.

Citat:
Ursprungligen postat av rabidwhore
Du menar att Shahin skulle lyda Soars order?? det kommer ju aldrig att hända så varför vänta till sommaren? Soar verkar ju mucka gräl med allt och alla, som alla vet är det osmart att gå in i ett 2 fronts krig men 4 frontskrig är ju löjligt och tydligen precis vad Asir lyckats med,
Du verkar ha en vis övertro på din herre, tror inte han e en gud och tror knappast att han e sugen på att sitta igen så snart.

fast det är lite kul hur du som en blind religös fanatiker predikar om en bortglömd gud som ingen vill följa längre,

Att Soar tar in killar som tex meisam som ena dan är medlem i Asir nästa dag medlem i x-team för att återgå till Asir är pinsamt , och tydligen ska Micha fd. BFL, fd. OMC, fd. Bandidos mfl gå med i Asir ja det finns ju ingen annan o gå med i då han vart med i alla andra organisationer
på Svenska kallas detta kappa efter vinden
Synd Asir var nåt att räkna med i uppsala och sverige en gång i tiden, utan testosteron är tjuren bara en ko

Håller med här , jag personligen tycker att Shahin är flera nivåer vassare än Soar. Soar har ju helt klart avancerat uppåt i sin kriminella karriär eller vad man ska kalla det dom senaste åren. Men att jämföra honom med Shahin är det inte ens tal om. Dom spelar i helt olika ligor. Shahin var en ledartyp under sin tid i O.G. och helt klart en av dom mest fruktade.
Tycker det är jävligt märkligt att Shahin gick över till Black Cobras då han är för bra för dom.
Black Cobras verkar vara rena rama lekstugan och med en medlem som Shahin går inte riktigt ihop hos mig. Har svårt att tänka mig honom med en Black Cobra tröja...
Han kan mycket bättre än så!

Citat:
Ursprungligen postat av dssaadsa
han och rene blev huggen på norrtälje ja sen tror ja de va golbögen från asir som gjorde de, soar gjorde väl också något halvtappert försök också.
Du hufvudstaden, hur kommer det sig att nu när dom äntligen e ute tillsammans att soar sitter för nått sånt här klantigt och impulsivt, de enda ja kan komma på är desperation. Varför? Jo för att det är väldigt jobbigt nu och ha en ASIR symbol tatuerat på armen, nu när N är ute och knappast glömt de som hände inne på norrtälje, de nere i GBG och nu de här + alla avhopp. Just a fact, sen menade ja inte att G va en pussy utan de ja menade e att det var jävligt kallt gjort de han blev anklagad för.

Snacket är ju att det var Sa**r som högg åtminstonde en av dom.
Senast redigerad av Jocke_S 2011-06-16 kl. 05:14.
Citera
2011-06-16, 05:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Jbananas
nej, jag menar B men jag syftar på att R försökte ta på sig hela skulden för postrånet. Jag vet att du är insatt, tidigare inlägg har bekräftat det men du är partisk med förståelse. B har gjort annat sen dess, det här med tommy var när han var 20

Om det är R**e du menar så handlar det inte om att han tog på sig någon skuld. Han visste att det fanns starka bevis så det var lika bra att lägga alla korten på borden och erkänna sin del i det hela så han möjligtvis kunde få lite strafflindring , givetvis vet R som har varit yrkeskriminell i halva sitt liv att man inte snackar om andra. Sen var den rättegången en cirkus han jiddrade med åklagare häktesvakter rättegången igenom , avbröt hela tiden typ gapade att rånet var hans ide han var själv håll käften och ge mig fängelsestraff.

Sanningen är den att R**e utnyttjade grabbarna i detta rånet. Han slog på en och annan under planeringen. Hotade , förnedrade i princip alla utom två killar och båda dessa var Hässelby grabbar som han själv är. R**e är en hyvens kille mot sina närmsta och vissa av dom han växt upp med. Men resten glöm det... Hans lojaliitet är bara mot en liten krets människor. Hans bröder är detso mer sjysstare mot sin omgivning. Men just R**e är i en klass för sig. När han satt inne så var det tjafs och jidder fram och tillbaka. Det har hänt mer än en gång att folk tröttnat på honom. Det var några Serber på Hall som tröttnade på hans högljudda attityd....
Men R**e är jäkligt tuff och orädd. Samtidigt är han otroligt smart och jämnt hungrig efter dom grova stålarna. Han har ett namn i Stockholm och det är många som hatar honom samtidigt som många av dom inte skulle vilja ha honom som en fiende. Har hört många snacka en jävla massa skit om honom men sen när han väl står där så är det bortförklaringar och urfegningar.
Citera
2011-06-16, 23:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jocke_S
Om det är R**e du menar så handlar det inte om att han tog på sig någon skuld. Han visste att det fanns starka bevis så det var lika bra att lägga alla korten på borden och erkänna sin del i det hela så han möjligtvis kunde få lite strafflindring , givetvis vet R som har varit yrkeskriminell i halva sitt liv att man inte snackar om andra. Sen var den rättegången en cirkus han jiddrade med åklagare häktesvakter rättegången igenom , avbröt hela tiden typ gapade att rånet var hans ide han var själv håll käften och ge mig fängelsestraff.

Sanningen är den att R**e utnyttjade grabbarna i detta rånet. Han slog på en och annan under planeringen. Hotade , förnedrade i princip alla utom två killar och båda dessa var Hässelby grabbar som han själv är. R**e är en hyvens kille mot sina närmsta och vissa av dom han växt upp med. Men resten glöm det... Hans lojaliitet är bara mot en liten krets människor. Hans bröder är detso mer sjysstare mot sin omgivning. Men just R**e är i en klass för sig. När han satt inne så var det tjafs och jidder fram och tillbaka. Det har hänt mer än en gång att folk tröttnat på honom. Det var några Serber på Hall som tröttnade på hans högljudda attityd....
Men R**e är jäkligt tuff och orädd. Samtidigt är han otroligt smart och jämnt hungrig efter dom grova stålarna. Han har ett namn i Stockholm och det är många som hatar honom samtidigt som många av dom inte skulle vilja ha honom som en fiende. Har hört många snacka en jävla massa skit om honom men sen när han väl står där så är det bortförklaringar och urfegningar.

Han visste det men även om du läser domen så var det uppenbart att han ville just att B skulle gå fri. Han behandla resten som skit men B och R styrde. Sen var det så att vittnesuppgifter komprometterade båda så att göra det av den anledningen är ju bara idiotiskt. Men du har helt rätt om R, rak men psykad kille
Citera
2011-06-16, 23:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jocke_S
Om Semi hoppade av Asir så borde även Z**a ha gjort det och han är mycket bra polare och en broder till Soar. Som ställt upp mer än en gång för Soar när han krigat runt på olika fronter.

Ni kan inte mena Murat som var hangaround till O.G när han var yngre? Fanns en Murat innan som såg upp till Vice pres i gamla O.G Hamdi men dom blev ovänner efter att Hamdi torska på ett vapenbrott pågrund av att Murat körde en bil för fort så bengen stoppade dom.

Håller med här , jag personligen tycker att Shahin är flera nivåer vassare än Soar. Soar har ju helt klart avancerat uppåt i sin kriminella karriär eller vad man ska kalla det dom senaste åren. Men att jämföra honom med Shahin är det inte ens tal om. Dom spelar i helt olika ligor. Shahin var en ledartyp under sin tid i O.G. och helt klart en av dom mest fruktade.
Tycker det är jävligt märkligt att Shahin gick över till Black Cobras då han är för bra för dom.
Black Cobras verkar vara rena rama lekstugan och med en medlem som Shahin går inte riktigt ihop hos mig. Har svårt att tänka mig honom med en Black Cobra tröja...
Han kan mycket bättre än så!

Snacket är ju att det var Sa**r som högg åtminstonde en av dom.

ja det var S****r, en iranie och en syrian
Citera
2011-06-17, 04:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Jbananas
Han visste det men även om du läser domen så var det uppenbart att han ville just att B skulle gå fri. Han behandla resten som skit men B och R styrde. Sen var det så att vittnesuppgifter komprometterade båda så att göra det av den anledningen är ju bara idiotiskt. Men du har helt rätt om R, rak men psykad kille

Jag har läst både domen och förundersökningen om det rånet mot postcentralen.
Att R ville att just den här killen som du menar skulle gå fri minns jag inte alls att det stod något om.
Däremot så kommer jag ihåg tydligt att han skyddade sin landsman R.S och en annan kille M***d som R har sett efter i flera år då dessa varit hans lärlingar och har varit lojala och sett upp till honom i över 10 års tid. Det var några andra som aldrig vart åtalade men var inne på förhör tänker på en kille som också finns på nova listan M***t som räknas som yrkesrånare som var den enda som R*** såg som sin jämlike enligt snitchförhören med golbögarna som satte dit R. Känner man R*** så förstår man att han har ett extremt tempo och ett svängande humör o temperament. Han är komplicerad och det är få som kan hantera honom , det skulle isåfall vara M***t som själv är på samma nivå som R och några andra enstaka snubbar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in