Citat:
Nej han är långt ifrån en osårbar krigare men det jag ville komma fram till är att han är beredd och gå jävligt långt för och få tillbaka sin "heder", Och om du nu känner han så kan du ju fråga hur varmt han talar om ASIR. Alltså en kille som e beredd och gå så långt kan defentivt göra det igen.
Ursprungligen postat av HUFVUDSTADEN
Finns ingen artikel som beskriver något annat för media trodde att det var ett gängkrig, tycker bara att det är meningslöst att länka artiklar som är missvisande, måste av nyfikenhet fråga om du vet vad som hände innan mordet? Alla som pratar gott om Nxxo verkar tro att han är osårbar och en riktig krigare men i mina ögon är han en fjolla. Han åkte på ordentligt med stryk av G (man mot man) och det enda han kunde göra var att komma tillbaka beväpnad och han stod och visade sitt vapen för gurkan som stod på sig och sa åt honom att: skjut mig,, vilket horungen gjorde. Tycker/tror du att det jag säger är en lögn så utveckla det gärna för mig för det är såhär det gick till. När han gick loss var han så jävla nojjig för att bli klippt så han drog till kurdistan, han ställde upp i efterlyst och verkligen påpekade att han var oskyldig till mordet, han flyttade till västerås etc etc. Ljuger jag så säg det och utveckla ditt svar med fakta.
Har du någon anknytning till han som klara sig eller? att du veta att G sa så där innan han dog tyder ju på det..
Men nu var jag ju ändå inte ute efter att smutskasta G utan det jag ville poängtera är just det att Soar har dragit på sig väääldigt mycke fiender, och att n*mo är bara en utav dom. Och dom som känner soar vet att just den killen väcker starka känslor om du förstår va ja menar? Dom har verkligen något ouppklarat om man säger så...