2011-04-22, 15:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HUFVUDSTADEN
Finns ingen artikel som beskriver något annat för media trodde att det var ett gängkrig, tycker bara att det är meningslöst att länka artiklar som är missvisande, måste av nyfikenhet fråga om du vet vad som hände innan mordet? Alla som pratar gott om Nxxo verkar tro att han är osårbar och en riktig krigare men i mina ögon är han en fjolla. Han åkte på ordentligt med stryk av G (man mot man) och det enda han kunde göra var att komma tillbaka beväpnad och han stod och visade sitt vapen för gurkan som stod på sig och sa åt honom att: skjut mig,, vilket horungen gjorde. Tycker/tror du att det jag säger är en lögn så utveckla det gärna för mig för det är såhär det gick till. När han gick loss var han så jävla nojjig för att bli klippt så han drog till kurdistan, han ställde upp i efterlyst och verkligen påpekade att han var oskyldig till mordet, han flyttade till västerås etc etc. Ljuger jag så säg det och utveckla ditt svar med fakta.
Nej han är långt ifrån en osårbar krigare men det jag ville komma fram till är att han är beredd och gå jävligt långt för och få tillbaka sin "heder", Och om du nu känner han så kan du ju fråga hur varmt han talar om ASIR. Alltså en kille som e beredd och gå så långt kan defentivt göra det igen.

Har du någon anknytning till han som klara sig eller? att du veta att G sa så där innan han dog tyder ju på det.. Men nu var jag ju ändå inte ute efter att smutskasta G utan det jag ville poängtera är just det att Soar har dragit på sig väääldigt mycke fiender, och att n*mo är bara en utav dom. Och dom som känner soar vet att just den killen väcker starka känslor om du förstår va ja menar? Dom har verkligen något ouppklarat om man säger så...
Citera
2011-04-22, 15:55
Medlem
Citat:
Bixxl är bara en jävla puckad klant som spelat allan ballan i flera år ända sen han knasat på Tommys uppdrag o sedan levt vidare på ryktet

vem är tommy och kan du elaborera lite på det du skrev. Hur knasade han på tommys uppdrag och vad är det för rykte?
Citera
2011-04-22, 15:58
Medlem
Citat:
Bixxl är bara en jävla puckad klant som spelat allan ballan i flera år ända sen han knasat på Tommys uppdrag o sedan levt vidare på ryktet

ärligt talat, så skriver du om alla som är emot asir. Om han vore inget särskilt, varför försökte R ta på sig allt för postrånet? R är ingen ung som precis börjat spela tuff. Han har ett visst rykte och har kört mot många som har ett namn.
Citera
2011-04-22, 22:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jbananas
ärligt talat, så skriver du om alla som är emot asir. Om han vore inget särskilt, varför försökte R ta på sig allt för postrånet? R är ingen ung som precis börjat spela tuff. Han har ett visst rykte och har kört mot många som har ett namn.
Du missuppfattade mig, syftade inte på R
Citera
2011-04-22, 22:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crouchingtiger
vem är tommy och kan du elaborera lite på det du skrev. Hur knasade han på tommys uppdrag och vad är det för rykte?
Tommy Zethraeus, handlar om en kille som skulle utföra grejer åt Tommy och torskade och i samband med det fick ett rykte bara för att Tommys namn figurerade i det hela
Citera
2011-04-23, 02:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dssaadsa
Nej han är långt ifrån en osårbar krigare men det jag ville komma fram till är att han är beredd och gå jävligt långt för och få tillbaka sin "heder", Och om du nu känner han så kan du ju fråga hur varmt han talar om ASIR. Alltså en kille som e beredd och gå så långt kan defentivt göra det igen.

Har du någon anknytning till han som klara sig eller? att du veta att G sa så där innan han dog tyder ju på det.. Men nu var jag ju ändå inte ute efter att smutskasta G utan det jag ville poängtera är just det att Soar har dragit på sig väääldigt mycke fiender, och att n*mo är bara en utav dom. Och dom som känner soar vet att just den killen väcker starka känslor om du förstår va ja menar? Dom har verkligen något ouppklarat om man säger så...
Japp jag har anknytning till dom som var med vid mordet, hur så? Ladda ner domen så hittar du mig bland de som var närvarande, namnen finns där och jag är en utav dom så varför undrar du? Vill du snacka med mig så har du mitt namn på papper, kör en liten random för jag är den som höll käften hela vägen och sa att jag inte såg ett skit så hör av dig, föredrar ett personligt möte... so keep in touch...
Citera
2011-04-23, 12:59
Medlem
Citat:
Du missuppfattade mig, syftade inte på R
nej, jag menar B men jag syftar på att R försökte ta på sig hela skulden för postrånet. Jag vet att du är insatt, tidigare inlägg har bekräftat det men du är partisk med förståelse. B har gjort annat sen dess, det här med tommy var när han var 20
Citera
2011-04-23, 14:41
Medlem
Citat:
Japp jag har anknytning till dom som var med vid mordet, hur så? Ladda ner domen så hittar du mig bland de som var närvarande, namnen finns där och jag är en utav dom så varför undrar du? Vill du snacka med mig så har du mitt namn på papper, kör en liten random för jag är den som höll käften hela vägen och sa att jag inte såg ett skit så hör av dig, föredrar ett personligt möte... so keep in touch...

var kan man beställa domen till detta fall och fallet med tommy killen? vilken tingsrätt var det?
Citera
2011-04-23, 17:22
Bannlyst
Citat:
nej, jag menar B men jag syftar på att R försökte ta på sig hela skulden för postrånet. Jag vet att du är insatt, tidigare inlägg har bekräftat det men du är partisk med förståelse. B har gjort annat sen dess, det här med tommy var när han var 20
Dom blev väl nergolade av en annan som var med på rånet, eller erkände R allting eller?
Citera
2011-04-23, 21:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gagahihi
Dom blev väl nergolade av en annan som var med på rånet, eller erkände R allting eller?
de blev nergolade men r försökte ändå ta på sig allt för att fria b. vet inte exakt hur han tänkte, trodde väl att de bara hade bevis som knöt honom
Citera
2011-04-24, 01:10
Medlem
asir e slut och nerlagt torsdag 19-04-2011
det va det och kom inte med att det inte stämmer.
kolla igen då innan ni börjar skriva..............
Citera
2011-04-24, 02:17
Medlem
Citat:
Ok då fattade jag fel, jo jag vet att B---l gjort grejer sen dess men bara för att R--e försökte ta på sig hela skiten så blir ju inte B---l "tung" ? Har absolut inget emot R--e då han är en av mina kusiners bästa vänner och vi har träffats ett par gånger och snackat och jag gillar faktist honom då han är rak i mina ögon sett fast han hatar vissa av mina vänner.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in