Köpte via Bokbörsen
Ortodoxi av G.K. Chesterton.
Lånade den från biblioteket förra sommaren, och kände att det är en sån bok jag vill ha i bokhyllan, för att kunna referera till.
Exemplaret jag fick hem dock var en pocket-utgåva från 1948. I gott skick, men känns jäkligt spröd. Man kan till och med se spåren efter uppsprättningen.