Efter väldigt mycket väntan så kom då tillslut. Vindsjälar av Måns Kallentoft ut i pocket idag.
Så det blev den boken.
Har som tradition att köpa Malin Fors böckerna i pocket.
Den fanns inte på något av mina bibliotek så fick beställa den ifrån något antikvariat för två månader sedan och fick hem den först igår, men men... Börjat att läsa då jag är intresserad av Israel och Mossad, gillar den hittills väldigt mycket. Ska läsa Schakalen efter denna som stått i hyllan i evigheter, oläst.
Stephen King - Knackarna. Komplettering i samlingen
Tomas Harris - När lammen tystnar samt Hannibal. På inrådan av Rakii
Tom Clancy - Jakten på Röd Oktober Älskade filmen och har inte läst boken.
Émile Zola - Gruvstrejken (Germinal)
Mario Vargas Llosa - Bockfesten Nobelpristagare för 5kr, motivering överflödig
För hela kalaset betalade jag 30kr. Känns märkligt att efteråt tåga in på Pressbyrån och köpa snus
för 54kr. Det är en skev värld.
Senast redigerad av rockandrolla 2014-09-19 kl. 15:44.
En nästan vanlig man - Dan Buthler & Dag Öhrlund Pythians anvisningar - Jerker Eriksson & Håkan Axlander-Sundquist Godnattsagor för barn som dricker - Marjaneh Bakhtiari Kalla det vad fan du vill - Marjaneh Bakhtiari
Förhandsbeställde dessa böcker idag: När jag inte hade nåt av Ison Glasgow, Emil Arvidson. Livet av Ken ring, Klas Ekman.
Gillar deras musik och fascineras över det liv de levt med kriminalitet, våld, utanförskap och fattigdom. Ska bli väldigt intressant att få ta del av deras livsresa.
Glaskroppar av Erik Axl Sund, för att Rakii skrev om den i en tråd här, black metal och ond bråd död låter precis som min kopp te. Hoppas att den anländer snart.