Finns det något bra program så man kan få fram ett lösenord som är dolt med stjärnor, alltså om jag ska logga in på en sida så står användarnamnet ifyllt och lösenordet ifyllt men med stjärnor eller asterisker eller vad det heter!?
Jag har glömt mitt lösen på en sida och vill veta vad jag har för pass, finns det något bra program till mac som man kan unmaska det med!? Jag har googlat massor men hittar bara till windows!
Det första killen skriver är ju att användarnamnet och lösenordet redan står, dvs då har du altså sparat ditt lösenord och användarnamn på sidan. För att se sparad information i webbläsaren =
Firefox: inställningar - sekretess
Safari: inställningar - autoformulär (tror jag iallafall)
Har gogglat efter ett sådant app men hittar inget jag heller.
Jag använder firefox.
Jag gick in under inställningar och sen sekretess men det finns ju ingenstans där som jag kan se vilket lösenord som sparats!????
Jag använder firefox.
Jag gick in under inställningar och sen sekretess men det finns ju ingenstans där som jag kan se vilket lösenord som sparats!????
Kolla under inställningar - säkerhet, klicka på "Visa Lösenord" där kan du nog hitta något.
jajamensan är så glad så! Nu ska jag bara lösa problemet hur sjutton jag ska få adminrättigheter på min egen dator! Var så dum som installerade en betaversion på leopard, tog bort adminrättigheterna på det enda kontot jag hade på datorn
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!