• 1
  • 2
2007-10-03, 21:43
Medlem
Adelaide-Aussies avatar
Det hade varit intressant att se de salta snubbarna från australien The Finks - fast de har ju inget utanför AU vad jag vet...så det blir ju problem.

Men - Gypsy Jokers borde ju vara av det rätta virket och de har ju grupper i europa.

Just my 2 cents.
Citera
2007-10-03, 22:29
Medlem
Wurztens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adelaide-Aussie
Det hade varit intressant att se de salta snubbarna från australien The Finks - fast de har ju inget utanför AU vad jag vet...så det blir ju problem.

Men - Gypsy Jokers borde ju vara av det rätta virket och de har ju grupper i europa.

Just my 2 cents.
Gypsy Jokers ??? Med en handfull chapters i USA och ETT i Europa så lär de ha en lång resa...
Citera
2007-10-03, 22:52
Medlem
Adelaide-Aussies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wurzten
Gypsy Jokers ??? Med en handfull chapters i USA och ETT i Europa så lär de ha en lång resa...

Nja - de är väl ganska stora i Germany? 30 år i DE - borde väl generera en del chapters? No offence - jag frågade bara....
Citera
2007-10-03, 23:05
Medlem
Wurztens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adelaide-Aussie
Nja - de är väl ganska stora i Germany? 30 år i DE - borde väl generera en del chapters? No offence - jag frågade bara....
30 år kanske men bara ett chapter...jämför med Outlaws som har 32 chapter i Tyskland...plus 11 chapters av Black Pistons...lite skillnad...
Citera
2007-10-04, 12:30
Medlem
xrizzs avatar
Vad sägs om Nyzeeländska "Mongrel Mob"? Jag såg en dokumentär, "Ross Kemp on gangs", och de verkade rätt så salta.Tatuerade i ansiktet, slog med hammare och yxor mitt på stan på blanka förmiddagen osv. Hade piffat upp vår svenska vardag lite...
Citera
2007-10-04, 12:37
Medlem
JJDecays avatar
Om det nu behövs fler än det redan finns, varför inte lite original dudes som, Boozefighters MC
Citera
2007-10-04, 15:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JJDecay
Om det nu behövs fler än det redan finns, varför inte lite original dudes som, Boozefighters MC

En polare messade just från en Birka Line-buss och hon sitter bakom några lirare som kallar sig Hells Farmers. Tydligen en HD-klubb för lantbrukare
Citera
2007-10-04, 15:47
Medlem
Blind77s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrizz
Vad sägs om Nyzeeländska "Mongrel Mob"? Jag såg en dokumentär, "Ross Kemp on gangs", och de verkade rätt så salta.Tatuerade i ansiktet, slog med hammare och yxor mitt på stan på blanka förmiddagen osv. Hade piffat upp vår svenska vardag lite...

Såg den dokumentären med och jag vet inte om ett gäng tampongätande efteblivna våltäktsmaorier hade kunnat etablera sig så bra
Citera
2007-10-04, 17:46
Medlem
Krakatoas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrizz
Vad sägs om Nyzeeländska "Mongrel Mob"?

Haha tänkte precis föreslå dom! Såg samma dokumentär som du, vilka jävla lirare alltså. Bra kvinnosyn
Citera
2007-10-04, 20:41
Medlem
Wurztens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JJDecay
Finns ju i Norge, även om de visst bytt namn till Wino's Crew efter en split. De har aldrig varit 1% utan bara just original dudes
Citera
2007-10-04, 20:49
Medlem
fat tunas avatar
alla australiensare är bonniga drängar. vi vill se Mongols.
Citera
2007-10-04, 21:09
Medlem
Adelaide-Aussies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fat tuna
alla australiensare är bonniga drängar. vi vill se Mongols.

Lysande - not. Nån som vet nått om The Finks? Har de chapters outside AU?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in