2007-10-03, 19:51
Medlem
grodögas avatar
Hur ska jag gå tillväga att göra C: större? Har hur mycket som helst ledigt utrymme på D: tänkte sno lite därifrån. Har försökt med Partition Magic men det var för riskabelt så programmet ville inte utföra det.
Citera
2007-10-03, 22:13
Medlem
benjas avatar
formatera båda diskarna och sen är det abra till att ändra när du väljer vart du ska lägga windows
Citera
2007-10-03, 23:37
Medlem
Har du grejer på hårddiskens partitioner som du vill ha kvar?
Citera
2007-10-04, 00:06
Medlem
Har faktiskt aldrig varit med om att Partition Magic tyckte att det var för riskabelt. Kör du med v.8? Vad säger det mer exakt?
Det finns ju flera motsvarande program, men eftersom P M funkar för mej så har jag inte koll på några, men lite googling löser nog det
Citera
2007-10-04, 15:15
Medlem
Partition Magic ska fungera bra. Kör med senaste versionen bara.
Citera
2007-10-04, 16:33
Medlem
grodögas avatar
Kan inte formatera för att jag har så mycket musik, bilder, etc på datorn, vill inte att det försvinner. Och att börja bränna det skulle ta en evighet+ många skivor

Och jag körde med v.8.. Måste testa igen då
Citera
2007-10-04, 16:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grodöga
Kan inte formatera för att jag har så mycket musik, bilder, etc på datorn, vill inte att det försvinner. Och att börja bränna det skulle ta en evighet+ många skivor

Och jag körde med v.8.. Måste testa igen då
Gör det, om du för felmeddelande borde du ju också få en felkod eller? Skriv upp den/ta ett screenshoot
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in