Flashback bygger pepparkakshus!
2007-10-03, 00:39
Medlem
tjena! nån som ska till tyskland nu innan den 27 okt?? ska ha en privatfest för jag fyller år men ska bjuda på lite gott hade jag tänkt. så jäkla dyrt i sverige bara! nå om nån ska dit så får dom gärna hojta till, själv får jag ingen tid alls att åka verkligen..

maila!
Citera
2007-10-03, 00:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Duddz
tjena! nån som ska till tyskland nu innan den 27 okt?? ska ha en privatfest för jag fyller år men ska bjuda på lite gott hade jag tänkt. så jäkla dyrt i sverige bara! nå om nån ska dit så får dom gärna hojta till, själv får jag ingen tid alls att åka verkligen..

maila!

Det låter som du ska ha en fest för 200 pers. Hur många kommer komma? Haha fan köp i sverige istället, så jävla dyrt är det inte.
Citera
2007-10-03, 01:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av radikal08
Det låter som du ska ha en fest för 200 pers. Hur många kommer komma? Haha fan köp i sverige istället, så jävla dyrt är det inte.

spelar väl ingen roll för dig hur många som ska komma eller? Hade jag velat köpt i sverige hade jag inte skrivit här
Citera
2007-10-03, 01:06
Medlem
VictorNs avatar
Citat:
spelar väl ingen roll för dig hur många som ska komma eller? Hade jag velat köpt i sverige hade jag inte skrivit här
Vad fan vill du ska diskuteras?!
Citera
2007-10-03, 01:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VictorN
Vad fan vill du ska diskuteras?!

vadå diskuteras.. hur svårt kan det vara. jag frågade en fråga..
Citera
2007-10-03, 01:31
Bannlyst
Så du vill att nån ska dra ner sen sälja till dej för inköps pris ?
Citera
2007-10-03, 01:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stadz
Så du vill att nån ska dra ner sen sälja till dej för inköps pris ?

hm.. nej asså jag vet inte. tänkte att personen i fråga som hade något kunde komma med förslag ska endå mätta 70 pers eller nåt och jag har sparat länge för mitt kalas... tänkte om nån endå ska ner då kan man båda två tjäna nåt på det liksom.. är ju så dyrt i sverige..
Citera
2007-10-03, 03:04
Medlem
eller någon som redan varit nere ochvill bli av med nåt?
Citera
2007-10-03, 12:20
Medlem
Med den inställningen som du har i den här tråden så tror jag inte att det är någon som vill hjälpa dig.
Citera
2007-10-04, 21:17
Bannlyst
Citat:

Det är klart det inte spelar någon roll för mig. Men du är på ett forum. Om du tänker så där, så har du ingenting här att göra. Om du frågar på ett forum om någon kan hjälpa dig så kan du väl svara på hur många som kommer?

Det jag mer tänkte på var om det var 10-20 pers som kommer så är det väl lika bra att köpa i Sverige, men om det är typ 40-100 pers så förstår jag om man försöker ragga upp någon som är på väg ner till tyskland.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in