Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2007-10-03, 00:15
  #1
Medlem
T-bears avatar
han snubben som spelar unge killen i Ett Öga Rött-filmen....Josef Shakiri eller vad han heter.... nån som har nåt kul på honom ?

hörde att han var tillbaka på sin gamla skola typ igår med några fräscha polare och hotade en lärare så snuten fick komma dit......
Citera
2007-10-03, 01:06
  #2
Medlem
skickahit10s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av T-bear
han snubben som spelar unge killen i Ett Öga Rött-filmen....Josef Shakiri eller vad han heter.... nån som har nåt kul på honom ?

hörde att han var tillbaka på sin gamla skola typ igår med några fräscha polare och hotade en lärare så snuten fick komma dit......

EDIT: oj...insåg nu att det inte var författaren till boken det handlade om. ber om ursäkt för min tidigare oavsiktliga ryktesspridning. skyller på trötthet
Citera
2007-10-03, 01:16
  #3
Avstängd
LOKO_MOTIVs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skickahit10
han gick en (tror jag) klass över mig i grundskolan....brukade reta min kompis storasyster som gick i samma klass som honom

Om det är någon som borde bli retad så är det väl han??!!
Fulare människa får man leta efter.
Sorry för OT

.
Citera
2007-10-03, 14:13
  #4
Medlem
volvo 240s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av T-bear

hörde att han var tillbaka på sin gamla skola typ igår med några fräscha polare och hotade en lärare så snuten fick komma dit......
Haha så oväntat. Eller inte
Citera
2007-10-03, 14:56
  #5
Medlem
RaydeCacas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av T-bear
han snubben som spelar unge killen i Ett Öga Rött-filmen....Josef Shakiri eller vad han heter.... nån som har nåt kul på honom ?

hörde att han var tillbaka på sin gamla skola typ igår med några fräscha polare och hotade en lärare så snuten fick komma dit......

Vilken skola är det?
Citera
2007-10-03, 14:57
  #6
Medlem
Jorå, han verkar lite stöddig.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback