2007-10-02, 18:05
Medlem
Ptomas avatar
Är intresserad av en ranking på de organisationerna/gäng/mcklubbar. Vilka räknas som "farligast"? SATU tar ju vad jag förstått utan diskussion förstaplatsen:-) men vilka tar övriga platser? Vilka kan man jävlas mest rep minst med? Och vilket gäng har ett wild card, dvs som kan bli en på top tio. OBS! Skrivit listan efter jag kommit på dem. Räknas Huliganerna såsom DFG och de andra?

1. HA
2. BMC
3. OG
4. Albanligan
5. Brödraskapet
6. FFL
7. Ryssmaffiosos
8. Milan o co
9. Finska ligor
10. etc

Wildcard= Outlaws?
2007-10-02, 18:09
Medlem
Resistances avatar
Vilka är SATU? För övrigt så tycker jag att du har placerat ryska maffian lite löjligt långt ned. Till och med satt tomtar som OG högre än dem.
2007-10-02, 18:19
Medlem
Ptomas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Resistance
Vilka är SATU? För övrigt så tycker jag att du har placerat ryska maffian lite löjligt långt ned. Till och med satt tomtar som OG högre än dem.

SATU é ett gäng på 3 pers, livsafarliga:-)

Som sagt, jag skrev dem utan att ranka dem utan efter att ploppade upp i huvet. Hade jag satt alla "rätt" så hade jag inte ställt frågan raring. Är nyfiken på hur de rankas bland bättre vetande.
2007-10-02, 18:23
Medlem
Resistances avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ptoma
SATU é ett gäng på 3 pers, livsafarliga:-)

Som sagt, jag skrev dem utan att ranka dem utan efter att ploppade upp i huvet. Hade jag satt alla "rätt" så hade jag inte ställt frågan raring. Är nyfiken på hur de rankas bland bättre vetande.
Raring? Du var mig en dryg jävel.

Ryska maffian piskar stjärten av samtliga klubbar och organisationer på din lista. Men de är nog inte så etablerade i Sverige att de kan räknas som "en del av Sverige" så att säga. Av de i Sverige så tror jag nog att Hells Angels toppar lista på etablerade klubbar. En mångårig stabil klubb som har tentakler överallt. Utöver det låter jag andra gissa.
2007-10-02, 18:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ptoma
Är intresserad av en ranking på de organisationerna/gäng/mcklubbar. Vilka räknas som "farligast"? SATU tar ju vad jag förstått utan diskussion förstaplatsen:-) men vilka tar övriga platser? Vilka kan man jävlas mest rep minst med? Och vilket gäng har ett wild card, dvs som kan bli en på top tio. OBS! Skrivit listan efter jag kommit på dem. Räknas Huliganerna såsom DFG och de andra?

1. HA
2. BMC
3. OG
4. Albanligan
5. Brödraskapet
6. FFL
7. Ryssmaffiosos
8. Milan o co
9. Finska ligor
10. etc

Wildcard= Outlaws?

1 Jari,s Gäng
2 Russian
3 Albanligan
4 BMC
5 Milan o co
6 HA
7 Brödraskapet
8 OG
2007-10-02, 18:31
Medlem
Ptomas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Resistance
Raring? Du var mig en dryg jävel.

Ryska maffian piskar stjärten av samtliga klubbar och organisationer på din lista. Men de är nog inte så etablerade i Sverige att de kan räknas som "en del av Sverige" så att säga. Av de i Sverige så tror jag nog att Hells Angels toppar lista på etablerade klubbar. En mångårig stabil klubb som har tentakler överallt. Utöver det låter jag andra gissa.

Dryg jävel.... Vad har min fru sagt mer?

Ryssarna blir nog etta inom en snar framtid, det håller jag med dig om men listan bör spegla dagens svea.
2007-10-02, 18:45
Medlem
ASIR lär väl platsa nånstans på top 10 också.
2007-10-02, 18:46
Medlem
TrialByErrors avatar
Listtrådar hör inte hemma på FB

/Mod

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här