2007-10-02, 01:41
Medlem
Eskapist_s avatar
I förrgår satt jag och två polare och kollade på porrfilm av den sämre kvalitén. Kommer inte ihåg sist jag skrattade så mycket..
Saken är den att jag tänder inte på porr överhuvudtaget. Jag älskar sex och är lika kåt (om inte mer) som alla andra män fast just porr är totalt avtändande för mig.
När jag kom hem så sökte jag på "den stora porrisen" Samson och hittade till min stora förtjusning en mail där jag försiktigt postade detta diplomatiska brev:

"Tja!
Satt precis med en polare och kollade på en film du gjort.
Det som är chockerande är att alla porrfilmer jag sett har varit så otroligt dåligt regisserade och skådespelarna varit ett rent skämt.
Porrfilmer är bara ren humor! Varför är det så och varför försöker man inte höja kvalitén på de svenska filmerna?"

Svaret dröjde inte länge.. Samma dag kom detta:

"Fråga producenterna.....
&försök själv ska du se hur det är i verkligheten att agera.....
vet ej om du lever el vad du får att du ej blir upphetsad av en film i från???
kanske ej riktigt står rätt till...inget illa menat men vi alla e ju olika.....

/S a m s o n:"

Humor!!
Min breväxling med denna obildade jättekuk ska fortsätta. Dock är jag rädd för att gå över gränsen så att han ignorerar mig..
Fortsätter posta min kontakt med porrstjärnan.
Citera
2007-10-02, 01:48
Medlem
Eskapist_s avatar
Skrev precis ett svar:

"Jo visst är det inte lätt att agera framför en kamera. Det är inte skådespelartalangerna jag skrattar åt utan de otroligt dåliga producenterna som gång efter gång gör skräpfilmer med usel handling.
Nej jag blir inte upphettsad, inte det minsta, och det beror på att filmerna mer känns som komedier och inte seriösa lustfilmer.
Filmerna borde bli mer seriösa. Känner du inte själv att du borde bidra till mer seriöst skådespeleri?"
Citera
2007-10-02, 02:55
Medlem
Germinators avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eskapist_
/S a m s o n:"

Jävlar vilket mäktigt avslut måste jag säga, impad av alpa-male-makten som bara osar genom namnteckningen, roligt att se han la ner energi på att bedyra det.

Ska bli skoj att se hur det här går. Roligt han svarade men som sagt, han verkar rätt trög, fast så igen då är han väl lätt att hetsa med. Försök att inte slänga för "stora" ord på honom bara så han inte känner sig så mentalt underlägsen och drar sig tillbaka.

Alla filmer jag sett honom i har ju (med porret bortsett) känts ungefär lika bra regiserade och innehållslöst som det där barnporgrammet för döva som går på svt på sämsta sändningstid för en budget av kanske en hundralapp kr per avsnitt/person.
Citera
2007-10-02, 03:08
Medlem
Trevligt sommar på er grabbar!!
http://www.samson.nu/aboutme.htm

http://www.samson.nu/nyheter.htm
lol

Citera
2007-10-02, 03:39
Medlem
Xstars avatar
Är detta verkligen hans riktiga hemsida?

Citat:
Tyvärr det går trögt på det svenska
porrfronten. Det verkar som att vi har fått
slut på dem härliga Svenska tjejerna.
Så för min del blir det England igen.
Jag tror att jag åker över dit i Juli månad
och försvarar tre kronan mot de bleka
Engelsk mennen.
Önskar er alla en hot sommar massor av
kort,kort och trevliga bikinin.

Fantastiskt.
Citera
2007-10-02, 04:51
Medlem
William Hainess avatar
Hoppas han fortsätter svara - vem vet, han kanske snubblar över denna tråd när han googlar sitt eget namn för trehundrafyrtiofemte gången om dagen...
Citera
2007-10-02, 06:16
Medlem
Xstars avatar
Flashbacktrådar brukar hamna högt upp när man Googlar så det är inte helt omöjligt :P
Citera
2007-10-02, 07:25
Medlem
Skrt^s avatar
Haha helt underbart! Har själv suttit och tokgarvat åt svenska porrfilmer speciellt åt Samson. Det är något med en neger med monsterdase och gbg-dialekt. Sen att hans dumhet bevisligen inte är skådespeleri är en humor-boostare! Att han har dyslexi är pricken på i't.

Lust att dela med dig av mail-adressen?
Citera
2007-10-02, 07:27
Medlem
Xstars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skrt^
Haha helt underbart! Har själv suttit och tokgarvat åt svenska porrfilmer speciellt åt Samson. Det är något med en neger med monsterdase och gbg-dialekt. Sen att hans dumhet bevisligen inte är skådespeleri är en humor-boostare! Att han har dyslexi är pricken på i't.

samson@comhem.se

Proffsig e-mail, va?
Citera
2007-10-02, 07:33
Medlem
cannabis_corpses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skrt^

http://www.samson.nu/feedback.htm ?
Citera
2007-10-02, 07:47
Medlem
Skrt^s avatar
Tackar! Drog iväg ett mail, postar här om jag får ett roligt svar.

För övrigt önskar jag er en trevligt

SOMMAR!!!!!!!!
Citera
2007-10-02, 12:17
Medlem
invisible_suns avatar
bra tråd! har själv skrattade mig sönder och samman åt killens klassiska repliker i diverse filmer, speciellt ridskolan.
"stoppa den i munnen bara", "den smakar som varmkorv", etc,etc.
och klassikern:
"vet du varför tjejer tycker om hästar? det är för dom har så stor kuk.
jag har själv en hästkuk. vill du se?"
eller något i den stilen...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in