Är det någon mer än jag som har problem med spywaret WhenUSave som krävs för att kunna använda Daemontools? Programmet stjäl resurser och slutar att fungera titt som tätt, och öppnar störande popupfönster. Finns det något alternativ till Daemon som fungerar? Alcohol 120% använde jag förrut, fungerar det fortfarande?
Det finns inget krav på att installera den medföljande spywaren! Och det är inte Whenusave heller. Du har inte fått tag på en hackad redistribuerad version av några månglare?
Det är version 4.10 jag har, och det krävs WhenUSave för att installera. Om jag tar bort WhenUSave, så kan jag inte använda DaemonTools utan att installera WhenUSave igen. Några idéer?
Det går att avmarkera sånt skit under installationen. Sen när du är klar så kommer du få upp en ruta om samma skit. Avmarkera "i know this (någonting) comes with this app(eller liknande)" sen trycker du bara på cancel.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!