2007-10-01, 11:49
Medlem
Magical Trevors avatar
Är det någon mer än jag som har problem med spywaret WhenUSave som krävs för att kunna använda Daemontools? Programmet stjäl resurser och slutar att fungera titt som tätt, och öppnar störande popupfönster. Finns det något alternativ till Daemon som fungerar? Alcohol 120% använde jag förrut, fungerar det fortfarande?
Citera
2007-10-01, 11:58
Medlem
Carradines avatar
Det "krävs" inget sådant skit, lär dig läsa innan du klickar på "Nästa" när du installerar saker.
Citera
2007-10-01, 11:59
Medlem
Det finns inget krav på att installera den medföljande spywaren! Och det är inte Whenusave heller. Du har inte fått tag på en hackad redistribuerad version av några månglare?

Ladda ner från www.daemon-tools.cc !
Citera
2007-10-01, 12:19
Medlem
Magical Trevors avatar
Det är version 4.10 jag har, och det krävs WhenUSave för att installera. Om jag tar bort WhenUSave, så kan jag inte använda DaemonTools utan att installera WhenUSave igen. Några idéer?
Citera
2007-10-01, 12:21
Medlem
Spejnars avatar
Då byter du till en riktig version och slutar vara så jävla lättlurad.
Citera
2007-10-01, 12:33
Medlem
Magical Trevors avatar
Carradine och Spejnar: Vilka trevliga och sympatiska svar, ni lyser verkligen upp min värld.

Loser Gone Wild: Tack för svaret, du hade rätt i att jag fått tag i en felaktig version med spyware.
Citera
2007-10-01, 12:43
Medlem
Carradines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magical Trevor
Carradine och Spejnar: Vilka trevliga och sympatiska svar, ni lyser verkligen upp min värld.

Loser Gone Wild: Tack för svaret, du hade rätt i att jag fått tag i en felaktig version med spyware.
Vad fan förväntade du dig när du begår klanterier som en person som nyligen fått sin första dator levererad från Elgiganten.
Citera
2007-10-01, 12:57
Medlem
groils avatar
Det går att avmarkera sånt skit under installationen. Sen när du är klar så kommer du få upp en ruta om samma skit. Avmarkera "i know this (någonting) comes with this app(eller liknande)" sen trycker du bara på cancel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in