2007-10-01, 11:26
Medlem
SN3LLs avatar
Hej!

Jag har tagit en bild på mig själv och tänkte att det vore kul att snicka ihop en lite "sexig" bild som skrivbordsunderlägg till min datanörd till snubbe..
Men jag vet inte hur man gör.. Vart kan man få hjälp?

Bilden är på mig.. fast man ser ju inte att jag är jag.. lite så där stående bakifrån, mest rygg, tattuering, hårsvall och lite häck. Kan nån göra nåt kul av det? Kostar det massa stålar eller vad?
Citera
2007-10-01, 13:47
Medlem
Hayvens avatar
Jadu, det ska väl inte vara omöjligt att fixa.
Allt hänger ju på hur du vill att bilden ska se ut, samt bakrund osv.
Jag kan se vad jag kan göra efter jobbet, bara kontakta mig på min mail hayvosh@gmail.com så ska vi lösa detta.
Citera
2007-10-01, 14:41
Medlem
TS: kul och mkt bra initiativ !

hoppas ni postar resultat så man kan lära sej ngt nytt, för mina photoshopskills fastnade i 90talet
sen så kan alla eventuellt bidra med kommentarer.
Citera
2007-10-01, 21:37
Medlem
Hayvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av C8H10N4O2
TS: kul och mkt bra initiativ !

hoppas ni postar resultat så man kan lära sej ngt nytt, för mina photoshopskills fastnade i 90talet
sen så kan alla eventuellt bidra med kommentarer.

Om TS går med på detta så självklart. Hon har dock inte hört av sig ännu men förhoppningsvis så gör hon det så ska jag skrida till verket. Men som sagt, jag återkommer.
Citera
2007-10-02, 14:39
Medlem
SN3LLs avatar
Hejsan! Fan, det låter ju toppen.. dock är bilden inte i världens bästa kvalla då jag tagit den med mobilen, men nåt kul kanske man kan göra ändå.. Jag mailar dig senare idag ev. imorgon. Jag jobbar så jäkla mkt!
Citera
2007-10-04, 12:28
Medlem
laukens avatar
Kommer nog inte se så bra ut att ha en bild tagen med mobil som skrivbordsunderlägg..
Låna en digitalkamera och gör det riktigt istället
Citera
2007-10-05, 00:23
Medlem
Hayvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lauken
Kommer nog inte se så bra ut att ha en bild tagen med mobil som skrivbordsunderlägg..
Låna en digitalkamera och gör det riktigt istället

Kan tillägga att bilden jag fick var ju helt korrekt inte riktigt toppen kvalié, men nog går det att fixa till.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in