2007-10-01, 10:31
Bannlyst
Under mina tre senaste beställningar från Gymgrossisten har det dröjt en evighet (nåja) innan jag har fått mitt paket, detta börjar irritera mig lite... Beställde proteinpulver + malto förra måndagen och fick beskedet att paketet skulle levereras senast i fredags. Självklart fick jag det inte i fredags men jag tänkte att vafan då kommer det ju garanterat på måndag! Tyvärr så fick jag ett mail idag där det står att paketet skickas idag, vilket innebär att det dröjer ytterligare innan jag får skiten.

Någon mer som har haft detta problem? Finns det andra nätbutiker som håller samma priser eller är det bara att som den svensk man är knyta näven i byxfickan och fortsätta handla där?
Citera
2007-10-01, 11:45
Medlem
da_maas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kamui
Under mina tre senaste beställningar från Gymgrossisten har det dröjt en evighet (nåja) innan jag har fått mitt paket, detta börjar irritera mig lite... Beställde proteinpulver + malto förra måndagen och fick beskedet att paketet skulle levereras senast i fredags. Självklart fick jag det inte i fredags men jag tänkte att vafan då kommer det ju garanterat på måndag! Tyvärr så fick jag ett mail idag där det står att paketet skickas idag, vilket innebär att det dröjer ytterligare innan jag får skiten.

Någon mer som har haft detta problem? Finns det andra nätbutiker som håller samma priser eller är det bara att som den svensk man är knyta näven i byxfickan och fortsätta handla där?

Jag använder själv inte så mycket kosttillskott, men vet att många här pratar mycket om farmacia.cc

Testa där.
Citera
2007-10-01, 11:48
Bannlyst
Planera dina...

...inköp bättre d.v.s var ute i god tid.
Alternativt åka till en av GG´s fysiska butiker och handla "över disk"
Citera
2007-10-01, 12:01
Bannlyst
Haft exakt samma problem nu 2 gånger. Man ska inte behöva planera om de står att paketet kommer levereras inom 1-3 arbetsdagar. Om dem skickar ett mail som det står på att senaste leverans dagen blir tex fredag ska de fan vara där på fredan. Annars ska dem meddela oss om förseningar som dem tydligen inte har fattat att man ska.
Citera
2007-10-01, 12:07
Bannlyst
Kolozzeum.
Citera
2007-10-01, 12:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av LOKO_MOTIV
...inköp bättre d.v.s var ute i god tid.
Alternativt åka till en av GG´s fysiska butiker och handla "över disk"

Planera inköpen? Det var just det jag trodde jag gjorde, inte fan ska jag väl behöva lagerhålla pulver bara för att dom "ljuger" om sina leveranstider? Visst skulle jag kunna knalla in i butiken här i Gbg men det känns bekvämare att slippa det - srskilt med tanke på att mitt utlämningsställe ligger i samma byggnad som jag bor i.

Citat:
Ursprungligen postat av Matematik
Haft exakt samma problem nu 2 gånger. Man ska inte behöva planera om de står att paketet kommer levereras inom 1-3 arbetsdagar. Om dem skickar ett mail som det står på att senaste leverans dagen blir tex fredag ska de fan vara där på fredan. Annars ska dem meddela oss om förseningar som dem tydligen inte har fattat att man ska.

Skönt att man inte är ensam om problemet!

Citat:
Ursprungligen postat av I Svea I
Kolozzeum.

Ska kolla upp det, har faktiskt inte tänkt på att dom har en butik också.
Citera
2007-10-01, 12:29
Medlem
Jag kör oxå kolozzeum och det fungerar jättebra, jag stödjer gärna dem eftersom jag har så stor behållning av deras forum.
Citera
2007-10-01, 13:21
Medlem
LD50s avatar
Läskunniga med längre än 5 sek koncentrationsförmåga noterar dock lätt denna mening under Köp- och leveransvillkor:

Leveranstid
Normalt har du ditt paket inom 2-4 dagar.
Vid större kampanjer kan det ta något längre tid.
Mindre ordrar med restnoterad produkt skickas när alla varor finns i lager.

Denna information återkommer dessutom när man gör sin beställning.

LD
Citera
2007-10-01, 13:28
Bannlyst
nej

Gymgrossisten är bra på att leverera det dom ska dessutom billiga.
Citera
2007-10-01, 14:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av LD50
Läskunniga med längre än 5 sek koncentrationsförmåga noterar dock lätt denna mening under Köp- och leveransvillkor:

Leveranstid
Normalt har du ditt paket inom 2-4 dagar.
Vid större kampanjer kan det ta något längre tid.
Mindre ordrar med restnoterad produkt skickas när alla varor finns i lager.

Denna information återkommer dessutom när man gör sin beställning.

LD

Japp, jag har noterat detta - men då kommer ju nästa fråga: Har dom alltid större kampanjer? Detta är ingen engångsgrej utan detta är något jag har haft problem med i snart ett halvår... Om dom nu alltid har större kampanjer kan man ju tycka att dom kanske kan:

A. Anställa extra personal för att på så sätt kunna hålla tiderna?
B. Ändra den "normala" leveranstiden från 2-4 dagar till kanske 7-10? Så att man vet vad man kan förvänta sig.

Bara en tanke. Finns det inga andra likvärdiga alternativ kommer jag snällt fortsätta handla där som den idiot jag är.
Citera
2007-10-01, 20:11
Medlem
Kolozzeum, alla gånger
Citera
2007-10-01, 21:40
Medlem
Är också rätt trött på dom efter min senaste order. Tog 8 dagar att få mitt paket och då hade de missat att lägga i 4 kilo gainer och lite omega 3. Dessa saker fick jag vänta yttligare en vecka på. Hur kan man missa att lägga i saker när man "checkar" av en lista? Så vänta 2 veckor att få det man beställt tycker jag är riktigt dåligt.

(Allt fanns på lager ska tilläggas.)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in