2007-09-30, 18:18
Medlem
Hispers avatar
Säljare från denna firma knackade på hemma hos oss idag och sålde lite fisk. Jag fick intrycket att de turnerar över större delen av Sverige, i alla fall stora delar av södra Sverige. Jag har inte hunnit tillreda något av inköpen men det såg bra ut. Har någon annan erfarenhet av denna leverantör?

Kanske inte de lägsta priser men det såg bra ut, hur man nu ser det på djupfryst fisk Men framför allt att få det hemleverat är ju värt en slant.
Citera
2007-09-30, 19:50
Medlem
Tjohildas avatar
Hm, intressant sida. Men priserna var inte så himla låga va? Jaha, nu blev jag sugen på gös...
Citera
2007-09-30, 20:06
Medlem
Hispers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjohilda
Hm, intressant sida. Men priserna var inte så himla låga va? Jaha, nu blev jag sugen på gös...

Nope, priserna var inte så låga men sedan skall man väga in kvalitet och smidigt att få det levererat till dörren. Men visst kan du hitta billigare och kanske lika bra kvalitet i fiskdisken i din vanliga affär. Men för oss kommer det också bli så att vi kommer att äta fisk oftare, i alla fall det närmaste halvåret, då vi har rejäla mängder med fryst fisk hemma. Det är nog första gången vi har marulk hemma. För att inte tala om King Crab legs, var inte lätta att hitta en bra plats för dessa.

Men jag återkommer med recension av kvaliteten
Citera
2007-10-01, 02:51
Bannlyst
min sambos syster, hon och hennes man brukar beställa fisk från fiskbilen.se eller något liknande, får det hemkört, det är säkert inte billigt men bekvämt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in