2007-10-04, 14:53
Medlem
micaeles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vadvetdu
Man kan komma åt sidan men inte logga in ?
Precis, är du bannad får du ett meddelande i nyllet som talar om varför och där är det stopp.
Citera
2007-10-04, 15:07
Bannlyst
jag tycker inte man ska bli bannad permanent.
Eller nja beroende på vad man har gjort.
tycker man ska göra något mycket extremt för att bli bannad permanent.

men det är inga problem och läsa inlägg om du är bannad, det finns ju hur många alternativ om hur man tar sig förbi.
Citera
2007-10-04, 15:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av micaele
Precis, är du bannad får du ett meddelande i nyllet som talar om varför och där är det stopp.

Men tydligen kundeman rensa kakorna och va som gäst i din mun.
Citera
2007-10-04, 15:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av $poker$
jag tycker inte man ska bli bannad permanent.
Eller nja beroende på vad man har gjort.
tycker man ska göra något mycket extremt för att bli bannad permanent.

men det är inga problem och läsa inlägg om du är bannad, det finns ju hur många alternativ om hur man tar sig förbi.

En dum fråga men måste bara ställa den,om det finns många vägar att gå runt det så varför kan man inte logga in med samma nick då,det gäller inte bara fb utan generellt på alla sidor som kräver medlemskap ?
Citera
2007-10-04, 15:12
Medlem
micaeles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vadvetdu
Men tydligen kundeman rensa kakorna och va som gäst i din mun.
Nu menade jag ifall man försöker logga in som bannad medlem, ber om ursäkt eftersom det var otydligt.
Citera
2007-10-04, 19:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Korpsvart
Dom använde användaren när dom var under 18, alltså borde inläggen som skrevs då vara mot reglerna och "ogiltiga", alltså borde användaren bannas, men personen kan få börja om, med en ny användare.

Lite krångligt, men så tycker jag.
Den regeln finns endast eftersom den måste finnas enligt lag och inte för att den har något syfte.
Citera
2007-10-06, 16:53
Medlem
Sgt John Keels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Korpsvart
Dom använde användaren när dom var under 18, alltså borde inläggen som skrevs då vara mot reglerna och "ogiltiga", alltså borde användaren bannas, men personen kan få börja om, med en ny användare.

Lite krångligt, men så tycker jag.

Och de som var under 18 när de registrerade sig innan regeln infördes? Faktum är att alla konton som var under 18 har bannats fram tills den dag de fyllde 18… i vilket fall om de hade födelsedag angivet. Har jag fel?

/Adrian
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in