Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2007-09-29, 10:29
Medlem
Oi!s avatar
Hej nu är jag inte bra på att göra trådar, så jag berättar vad som hände och ställer frågan bara.

Drack bärs och vodka som vanligt på en fest jag hade, kände alla som var där och hade allmänt roligt, fast efter några bärs & shots ville jag bara döda nån? har ingen anledning till det, och har aldrig varit sån här förut. Spydde också, bara efter 5-8 bärs och några shots, detta har heller aldrig hänt förut, förutom när man va fjortis.

vad jag undrar är: vad kan det finnas för droger man kan stoppa i en öl, och som resultat gör personen som dricker aggresiv, och får uppstötningar, kan ju också säga att jag mår SKIT idag, aldrig mått så här efter en fylla förut ont som helvete i magen, och sitter och skakar :S

PS. kan detta bero på att jag tränar för mycket och är utmattad, + att kroppen inte är van vid nån skit (alkohol, eller annat skräp som förstör resultaten)

Mvh
Citera
2007-09-29, 10:33
Medlem
jamesbondes avatar
Använder du någon typ av anabola / tillväxthormon så vet du redan . . . . . .
Citera
2007-09-29, 10:39
Medlem
Oi!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jamesbonde
Använder du någon typ av anabola / tillväxthormon så vet du redan . . . . . .

käkar spenat, det målades ett porträtt 1742 av en arbetare, det var jag. Och jag blir större än kurarna på vanlig kost.
Citera
2007-09-29, 11:54
Medlem
This_is_me_s avatar
Äsch, jag tror inte att det har med andra droger att göra, utan bara alkoholen.

Prova att bara dricka öl? Sprit brukar ha en tendens att göra vad det vill med förståndet.
Citera
2007-09-29, 12:46
Medlem
Oi!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av This_is_me_
Äsch, jag tror inte att det har med andra droger att göra, utan bara alkoholen.

Prova att bara dricka öl? Sprit brukar ha en tendens att göra vad det vill med förståndet.

inte för mig..
Citera
2007-09-29, 12:48
Medlem
This_is_me_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oi!
inte för mig..

OKej, men varför måste det tvunget vara en annan drog med i bilden?

Man kan bli olika för varje gång man super till, och denna gången gick det som det gick helt enkelt.
Citera
2007-09-29, 13:04
Medlem
Oi!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av This_is_me_
OKej, men varför måste det tvunget vara en annan drog med i bilden?

Man kan bli olika för varje gång man super till, och denna gången gick det som det gick helt enkelt.

supet sen ja va 12, aldrig varit så här.
Citera
2007-09-29, 13:33
Medlem
magsår?
Citera
2007-09-29, 13:35
Medlem
SnOus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oi!
supet sen ja va 12, aldrig varit så här.

du verkar ju redan ha bestämt dig för att det var en drog i drinken eftersom du avvisar alla andra teorier om att det bara skulle vara alkoholen. Varför frågar du då ens?
Citera
2007-09-29, 13:36
Medlem
Yeah!!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rollo2d3
magsår?

Blir man agressiv av det? Jag har supit sönder min mage totalt, tvingas äta granulat och imodium stup i kvarten, kanske inte permanenta magsår (hoppas jag) och jag blir aldrig agressiv om jag inte var på dåligt humör innan ja började supa dvs. Eller helt enkelt känner för att nita någon.
Citera
2007-09-30, 02:46
Medlem
Ostmackans avatar
Jag blir oftast okontrollerbar när jag dricker sprit, förståndet tar åt helvete, blir aggressiv och jävlig.

Öl däremot kan jag dricka tills jag stupar, då blir jag bara mysig och allmännt trevlig, oftast iallfall.

Nån relevans?!?
Citera
2007-09-30, 05:12
Medlem
Unbalanceds avatar
Fenomenet "jag blev drogad" verkar ha blivit lite utav något folk skyller på när kvällen spårade ur eller när ångesten kryper på efter det där fylleknullet..

Säger inte att du INTE kan ha blivit drogad men det är ändå ovanligt att droga folk bara sådär.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in