Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2007-09-29, 03:12
Medlem
quinns avatar
Börjar med att beklaga att jag inte vissa vart jag skulle lägga denna tråd, mod får gärna flytta.

Hörde ikvll att det finns ljudfil(er) som man genom att bara ta det lungt och lyssna på genom ett par hörlurar man får vissa hallucinationer.

Nån som hört om detta? Nån som möjligtvis kan hjälpa mig få tag i dessa ljudfiler?

Tack på förhand
Citera
2007-09-29, 03:26
Medlem
Arkomanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av quinn
Börjar med att beklaga att jag inte vissa vart jag skulle lägga denna tråd, mod får gärna flytta.

Hörde ikvll att det finns ljudfil(er) som man genom att bara ta det lungt och lyssna på genom ett par hörlurar man får vissa hallucinationer.

Nån som hört om detta? Nån som möjligtvis kan hjälpa mig få tag i dessa ljudfiler?

Tack på förhand

Först och främst vore det jävligt psykedeliskt med hallucinerande ljud, eftersom det förutsätter en förmåga hos själva ljudvågorna att inte bara förnimma sinnesintryck utan även att konstruera dem i sin egen upplevelseapparat. Men du tänker förstås på hallucinogena ljud?

Det du letar efter är I-doser.

Frågan har varit uppe i många trådar; en del av dem har låsts.

Konstigt: Ljudfiler som sägs ge en lsd liknande effekt ... (I-Doser)
I-Doser, Vilken dos o vad hände?
Programmet I-Doser?
Citera
2007-09-29, 03:44
Medlem
quinns avatar
Tack, allt jag behövde
Citera
2007-09-29, 03:51
Medlem
Ett Hunds avatar
Det enda I-doser och liknande program genererar, är huvudvärk.
Citera
2007-09-29, 15:19
Medlem
Psykomans avatar
Jepp, helt värdelöst enligt mig. Som att säga att det finns hallucigena fisar eller nått..
Citera
2007-09-29, 21:31
Medlem
i-doser fungerar bara om du satsar en heldag på det, ligga i sängen med feta hörlurar och så är effekten bara placebo, värdelöst.
Citera
2007-09-29, 23:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Psykoman
Jepp, helt värdelöst enligt mig. Som att säga att det finns hallucigena fisar eller nått..
"brown sound" ;D
Citera
2007-09-29, 23:34
Medlem
Tomte99s avatar
En av deras doser funkar! Den heter något me koffie tror jag. Men den ska tydligen ge en uppigande effekt! Grejen med den dosen är att den skapar så jobbiga och irriterande ljud så du genast blir piggare av att lyssna på skiten. Men det är tyvär den ända som funkar. Allt annat kallas plaaaceboo
Citera
2007-09-30, 19:53
Medlem
totalt värdelöst och extremt jobbigt att lyssna på - om du nu inte har jävligt lite till liv så du orkar sitta och lyssna på ljuden
Citera
2007-09-30, 20:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Psykoman
metangasen i fisar framkallar ju hallucinationer
Citera
2007-09-30, 20:23
Medlem
Arkomanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av INT3L
metangasen i fisar framkallar ju hallucinationer

Jag hörde talas om en drog, som kallas "fenkem". Man bajsar och pissar i en PET-flaska, och sedan lämnar man den i solen, varefter man inhalerar de gaser, som bildats vid nedbrytningen.
Citera
2007-09-30, 21:55
Medlem
__carls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arkomann
Jag hörde talas om en drog, som kallas "fenkem". Man bajsar och pissar i en PET-flaska, och sedan lämnar man den i solen, varefter man inhalerar de gaser, som bildats vid nedbrytningen.

Knark är bajs
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in