Citat:
Ursprungligen postat av Mister
Visst, jag säger inget om det. Jag vill bara veta var den gränsen går och vad det är som gäller men nu är Lady Tiera väldigt tyst för det är en fråga som hon inte klarar av att svara på. Att hon själv har och har haft ett liknande språk är komiskt, kanske är det hennes sätt att göra upp med sitt förflutna att slänga såna trådar?
Jag säger inget om att det inte kan krävas en viss nivå, för min del kan den gärna gå vid stavfel också, det finns stavningsprogram och är det ett seriöst diskussionsforum så kan vi lika gärna höja ribban rejält.
Frågan kvarstår. Var går gränsen och varför får det modereras helt godtyckligt när det gäller hur folk uttrycker sig men i alla andra fall är det paragrafrytteri?
Okej, nu börjar jag tycka illa om dig.
Du har ett idiotiskt argument som du inte ens kan backa upp med fakta, visa mig nu en idiotisk trådstart någon moderator skapat som inte blivit slängd i papperskorgen. Och om du ska hänvisa till LT's idiotinlägg som hon skrev på fyllan så kan du ju ta och kolla vad som hände med tråden sen, just det, låst.
Du verkar vara något utav ett lågvattenmärke i ditt försök att provocera, din tes är ju uppenbar att det är orättvist att moderatorerna har rätten att bestämma över trådars öde, vilket är självklart för resten utav oss.
Ja, nu kan det säkert finnas en 'grå zon' där det då är upp till moderatorernas egna åsik om en tråds vara eller icke vara, jag kan tycka annorlunda över beslutet, men visa mig då detta inlägg för denna debatt, för det du postade gör mig bara mer övertygad om att reglerna inte ens efterlevs hårt nog. Det där är ett
riktigt jävla skitinlägg som ska bort omedelbart.
Om det inte passar kan du ju ta och skapa ett eget forum där du kan sitta och runka åt din egen förträfflighet med en bot som bannar allt som inte håller prickfri svenska.
Du luktar unken pubertal revolt mot 'övermakten', så jävla patetiskt.