2007-10-02, 00:12
Medlem
Nakenchocks avatar
Vad är det som du har problem med? Jag får fram rutan som man ska skriva i. Testade inte att skicka nåt.
Citera
2007-10-02, 08:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Nakenchock
Vad är det som du har problem med? Jag får fram rutan som man ska skriva i. Testade inte att skicka nåt.
Hm.

För mig blev hela FB's sida skitskum när jag försöker skriva.

jaja, ska ju ändå inte skriva i tråden så.
Citera
2007-10-02, 08:31
Medlem
Nakenchocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Korpsvart
Hm.

För mig blev hela FB's sida skitskum när jag försöker skriva.

jaja, ska ju ändå inte skriva i tråden så.

Hur skitskum då? Hur såg sidan ut?
Citera
2007-10-02, 08:42
Medlem
Misters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BeerMeUpScotty
men det måste fan finnas en viss gräns, den texten var ju rent löjlig.

Visst, jag säger inget om det. Jag vill bara veta var den gränsen går och vad det är som gäller men nu är Lady Tiera väldigt tyst för det är en fråga som hon inte klarar av att svara på. Att hon själv har och har haft ett liknande språk är komiskt, kanske är det hennes sätt att göra upp med sitt förflutna att slänga såna trådar?

Jag säger inget om att det inte kan krävas en viss nivå, för min del kan den gärna gå vid stavfel också, det finns stavningsprogram och är det ett seriöst diskussionsforum så kan vi lika gärna höja ribban rejält.

Frågan kvarstår. Var går gränsen och varför får det modereras helt godtyckligt när det gäller hur folk uttrycker sig men i alla andra fall är det paragrafrytteri?
Citera
2007-10-02, 10:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mister
Frågan kvarstår. Var går gränsen och varför får det modereras helt godtyckligt när det gäller hur folk uttrycker sig men i alla andra fall är det paragrafrytteri?
Ge dej nu förihelvete!!!

Moderering sköts av människor och blir därmed, i någon mening, godtycklig. Nivån skiljer sej mellan olika fora, som exempel kan nämnas cannabis vs litteratur.

Naturligtvis måste modereringen skilja sej åt och jag hoppas att det aldrig blir en mekanisk regelstyrd millimeterrättvisa.

Vad är alternativet, ett script där inlägg med 3 stavfel raderas automatiskt?
http://petnoga.se/
Citera
2007-10-02, 10:19
Medlem
Misters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .LA.
Ge dej nu förihelvete!!!

Moderering sköts av människor och blir därmed, i någon mening, godtycklig. Nivån skiljer sej mellan olika fora, som exempel kan nämnas cannabis vs litteratur.

Naturligtvis måste modereringen skilja sej åt och jag hoppas att det aldrig blir en mekanisk regelstyrd millimeterrättvisa.

Vad är alternativet, ett script där inlägg med 3 stavfel raderas automatiskt?
http://petnoga.se/

Jag ger mig snart. Det är praxis av admin&co att ignorera vissa frågor och trådar tills de försvinner i glömska, så även detta.

När någon som uppenbart är vuxen och mer därtill ironiskt skriver "jag är 12 år" så bannas den och admin förklarar att ironi är något han inte förstår eller bryr sig om. Där finns inget utrymme för annat än millimetrar och regeltolkning. När det gäller sättet att skriva så finns det hur mycket utrymme som helst och vad som helst kan raderas om moderatorn tycker att det inte håller rätt nivå. Allt medan det bankas för bröstet om yttrandefrihet och högt i tak.

Så, nu ger jag mig
Citera
2007-10-02, 12:53
Medlem
BeerMeUpScottys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mister
Visst, jag säger inget om det. Jag vill bara veta var den gränsen går och vad det är som gäller men nu är Lady Tiera väldigt tyst för det är en fråga som hon inte klarar av att svara på. Att hon själv har och har haft ett liknande språk är komiskt, kanske är det hennes sätt att göra upp med sitt förflutna att slänga såna trådar?

Jag säger inget om att det inte kan krävas en viss nivå, för min del kan den gärna gå vid stavfel också, det finns stavningsprogram och är det ett seriöst diskussionsforum så kan vi lika gärna höja ribban rejält.

Okej, nu börjar jag tycka illa om dig.
Du har ett idiotiskt argument som du inte ens kan backa upp med fakta, visa mig nu en idiotisk trådstart någon moderator skapat som inte blivit slängd i papperskorgen. Och om du ska hänvisa till LT's idiotinlägg som hon skrev på fyllan så kan du ju ta och kolla vad som hände med tråden sen, just det, låst.
Du verkar vara något utav ett lågvattenmärke i ditt försök att provocera, din tes är ju uppenbar att det är orättvist att moderatorerna har rätten att bestämma över trådars öde, vilket är självklart för resten utav oss.
Ja, nu kan det säkert finnas en 'grå zon' där det då är upp till moderatorernas egna åsik om en tråds vara eller icke vara, jag kan tycka annorlunda över beslutet, men visa mig då detta inlägg för denna debatt, för det du postade gör mig bara mer övertygad om att reglerna inte ens efterlevs hårt nog. Det där är ett riktigt jävla skitinlägg som ska bort omedelbart.
Om det inte passar kan du ju ta och skapa ett eget forum där du kan sitta och runka åt din egen förträfflighet med en bot som bannar allt som inte håller prickfri svenska.
Du luktar unken pubertal revolt mot 'övermakten', så jävla patetiskt.
Citera
2007-10-02, 15:38
Medlem
joppes avatar
Det är bra med krav, så länge de inte är så hårda att en danskjävel som mig inte kan skriva på FB utan att bli bortsorterad
Citera
2007-10-02, 17:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av joppe
Det är bra med krav, så länge de inte är så hårda att en danskjävel som mig inte kan skriva på FB utan att bli bortsorterad
DeT FiNnS jU nÅgRa DaNsKaR oCh NoRmÄnN hÄr På FoRuMeT oCh DeT sTöR iNtE dIrEkT, mÅnGfAlD äR kUl..

HuR gAmLa Är De SoM sKrIvEr Så HäR? VaRfÖr GöR mAn DeT? dEt Är Ju SkItDrYgT aTt LäSa OcH äNnU dRyGaRe AtT sKrIvA..
Citera
2007-10-02, 17:27
Medlem
Resistances avatar
Citat:
Ursprungligen postat av älskling
DeT FiNnS jU nÅgRa DaNsKaR oCh NoRmÄnN hÄr På FoRuMeT oCh DeT sTöR iNtE dIrEkT, mÅnGfAlD äR kUl..

HuR gAmLa Är De SoM sKrIvEr Så HäR? VaRfÖr GöR mAn DeT? dEt Är Ju SkItDrYgT aTt LäSa OcH äNnU dRyGaRe AtT sKrIvA..
Usch, får huvudvärk när jag läser det du skrev.
Citera
2007-10-02, 17:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Resistance
Usch, får huvudvärk när jag läser det du skrev.
Jag fick huvudvärk och ledvärk när jag skrev.. det var första gången jag provade..

Någon som vet vitsen varför vissa skriver så?
Citera
2007-10-02, 17:33
Medlem
Resistances avatar
Citat:
Ursprungligen postat av älskling
Jag fick huvudvärk och ledvärk när jag skrev.. det var första gången jag provade..

Någon som vet vitsen varför vissa skriver så?
Kan tänka mig det. ^^

Det är väl fjortisarnas svar på H4xxor-språket. Lunarstorm fullkomligt kryllar av personer som tycker att det är acceptabelt att skriva som du skrev.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in