Onyttigt r det vl inte men det innehller en hel del kalorier fr att vara frukt. Dock r det ju klart bttre att smlla isig en ask vindruvoir p fredagskvllen istllet fr samma kaloriemngd med godis
Onyttigt r det vl inte men det innehller en hel del kalorier fr att vara frukt. Dock r det ju klart bttre att smlla isig en ask vindruvoir p fredagskvllen istllet fr samma kaloriemngd med godis
Men det r bttre att ta selleri n vindruvor.
T MER SELLERI!
Ingen frukt kan vl egentligen klassas som onyttig? Allt som naturen ger r ju av godo. Men igen, allt ska ju konsumeras med mtta. Dessutom innehller ju vindruvor naturligt fruktsocker, som r avsevrt mycket bttre n vanligt socker samt verkligt hlsovdliga alternativen aspartam och sukralos.
Definiera "ta fr mycket" Jag har aldrig hrt att det inte skulle vara nyttigt med druvor, s jag tror du r ganska safe! Det r vl kanske russin man ska vara lite frsiktig med fr det r ltt att ta mycket och det blir mycket energi av det hela.
Ni vet dessa plastaskar med en massa vindruvor i? jag tryckte i mig lite mindre n en hel sn en kvll.. och fyyyyyyyyfan vad ont i magen jag fick, men det r ju en stenfrukt, och dom har ju den effekten vid fr stor konsumtion, men goda r dom
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!